Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaga på statens vatten Västerbottningar. Såg detta på grannforat

Featured Replies

Publicerat

Vilka får tillstånd

Tillstånd ska i första hand ges åt personer som är fast bosatta i skärgården eller vid kusten och som har erfarenhet av jakt och goda kunskaper om djurlivet och naturförhållandena i dessa områden.

Jag tycker detta ar en bra installning. (aven om det drabbar mig) Men jag fattar inte varfor vi inte kan ha samma prio pa fjallet?

Publicerat
  • Författare

Vilka får tillstånd Tillstånd ska i första hand ges åt personer som är fast bosatta i skärgården eller vid kusten och som har erfarenhet av jakt och goda kunskaper om djurlivet och naturförhållandena i dessa områden. Jag tycker detta ar en bra installning. (aven om det drabbar mig) Men jag fattar inte varfor vi inte kan ha samma prio pa fjallet?

Som jag har fattat det så ska du vara boende i AC och sedan får det visst vara hur många medsökande som helst. Läs första inlägget på robsoft i länken.

Fråga foffe som kanske är kanske bättre insatt i reglerna om man som  boende i annat län kan söka om man följer med en länsbo.

Publicerat

Tyvär så har jag inte koll å just detta med jakten på statens vatten så jag kan tyvär inte bistå med några kloka råd i detta ämne.

Publicerat

Jonsson. Det blir konstigt med fånen ibland... Den första delen av mitt inlägg är ett citat. Sedan säger jag att jag gillar att man prioritera folk med lokalkännedom. Samt frågar varför man inte kan göra samma sak på fjället.

Publicerat
  • Författare

Jonsson. Det blir konstigt med fånen ibland... Den första delen av mitt inlägg är ett citat. Sedan säger jag att jag gillar att man prioritera folk med lokalkännedom. Samt frågar varför man inte kan göra samma sak på fjället.

Haha! Ja visst är det så. Du kan ju skriva ett mail till LST V-botten o fråga och ett svar bör du ju få av dom. Om du t. ex känner någon i AC som du kan få följa med ut. :thumbsup: