Publicerat Februari 18, 201313 yr Halloj! Någon som har fällor till salu? Intresserad av mård, mink, grävling fällor
Publicerat Februari 18, 201313 yr Bamse annonserade i lokalblaskan ju för ett tag sedan och fick gott om napp tydligen så hör med honom.
Publicerat Februari 18, 201313 yr Författare www.valakursgard.se Ok tack, är mer ute efter fällor som är begagnade
Publicerat Februari 18, 201313 yr Författare Bamse annonserade i lokalblaskan ju för ett tag sedan och fick gott om napp tydligen så hör med honom. Tack för tipset, ska kolla med honom! Såg att det redan var flera som frågat honom i fångsttråden
Publicerat Februari 19, 201313 yr Modellen heter ihjäl om jag inte minns fel. Kostade 350/st. Så jag tänkte 200 st plus frakt
Publicerat Februari 20, 201313 yr Modellen heter ihjäl om jag inte minns fel. Kostade 350/st. Så jag tänkte 200 st plus frakt Hej David,om ikke oneshot vil købe dem så vil jeg meget gerne købe har et torp i Ørsjø ved Nybro de kan sendes til kalle.
Publicerat Februari 20, 201313 yr Hallå! Ja det skulle man kunna ordna. Skicka pm om ni är intresserade. Först till kvarn