Publicerat Februari 27, 201313 yr införskaffade mig ett dylikt gömsle som nämns i rubriken. testat det nu 3ggr på vakjakten på räv. otroligt smidigt gömsle som trots min osmidighet är tämligen enkelt o ha o göra med. rekommenderar det starkt! lessnade helt på o bygga torn till varje pass man vill ha något lite skydd till så tänkte jag skulle ge det en chans! härligt värre o slippa den bitande ishavsvinden som får även den varmblodigaste till stelna till is så 5 av 5 toas till denna smidiga lösning!
Publicerat Februari 27, 201313 yr Du köpte den större tältvarianten eller? Den med inbyggd campingstol är också att rekommendera!
Publicerat Februari 27, 201313 yr Författare det är den större tältvarianten. som även går o ha som vägg bara eller öppet upptill. så slipper man ödsla massa tid på o bygga kråkgömsle på morgonkvisten. visst de går bra nu men inte f*n vill jag behöver gå upp än tidigare på sommaren för o bygga