Publicerat Mars 1, 201313 yr Har hittat en Brno 2-E i .22 lr, bössan ser fin ut men är det nå't att ha rent modellmässigt? Plus och minus tack!
Publicerat Mars 1, 201313 yr Jag har haft ett par sådana mod. 2-E och ZKM452. Robusta och fina .22:or. Outslitliga mekanismer och på äldre modeller så slipper man en massa plast. Jag föredrog Brno bössorna framför min Sako Finnfire som jag också ägde då (vilket känns konstigt för en Sako-fil som mig) Finishen är minst sagt grov, trycket är hårt och säkringen trög. Men det är inga katastrofer... Är bössan fin och priset rätt, så är det bara att slå till.
Publicerat Mars 1, 201313 yr Författare Jag har haft ett par sådana mod. 2-E och ZKM452. Robusta och fina .22:or. Outslitliga mekanismer och på äldre modeller så slipper man en massa plast. Jag föredrog Brno bössorna framför min Sako Finnfire som jag också ägde då (vilket känns konstigt för en Sako-fil som mig) Finishen är minst sagt grov, trycket är hårt och säkringen trög. Men det är inga katastrofer... Är bössan fin och priset rätt, så är det bara att slå till. Tackar! Bössan är i princip som ny med en kikare av okänt slag så 3500 måste väl vara rätt då...
Publicerat Mars 1, 201313 yr Har en jag oxå! Den är inte vacker...än men fungerar och skjuter väldigt bra tycker jag. Betala 3000 inkl ett random sikte men då är den rätt sliten i kolven!
Publicerat Mars 1, 201313 yr Har haft en zkw 452 2-e. Den bössan gillade jag skarpt utom svinryggskolven. Men den sköt bra med i princip all ammo man matade den med. CCI Stinger var en favorit.