Publicerat Mars 2, 201313 yr Jag hittar inga bilder på olika flutes på pipor, har nån info? Känns som sex eller åtta!
Publicerat Mars 2, 201313 yr När jag söker på goggl får jag upp hur mycket bilder som helst på flutade pipor. https://www.google.se/search?q=fluted+barrel&hl=sv&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tyQyUb_zJOTE4gScpIEQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=651#imgrc=_
Publicerat Mars 2, 201313 yr Författare Tack, jag sökte på flutes och det gick sämre.... Vad tycker ni är snyggast/bäst?
Publicerat Mars 2, 201313 yr Författare Jag undrar om snakefluted går att göra lika djupa? Sen vet i sjutton om smeden klarar dessa.
Publicerat Mars 3, 201313 yr Hur grov är pipan ? Skulle jag göra flutes så skulle jag göra dom som blasers matchpipa har ,fast har ingen aning om hur många det är och orkar inte räkna Nä det blir nog vanliga flutes, så ideer? 6,8,10?
Publicerat Mars 3, 201313 yr Författare Hur grov är pipan ? Skulle jag göra flutes så skulle jag göra dom som blasers matchpipa har ,fast har ingen aning om hur många det är och orkar inte räkna Jag kör nog på 22mm men kan ändra mig till 20mm! Hur många flutes har blaser då?