Publicerat Mars 15, 201313 yr Kan kanske få chansen att köpa ett sikte enligt rubriken. 3-12 x 50 för ca 3000:-. Är det ett hyggligt pris?<br /><br />Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2<br /><br />
Publicerat Mars 15, 201313 yr Om det är belyst är det ok. Belysta brukar ligga mellan 3-4000:- på blocket ungefär.
Publicerat Mars 16, 201313 yr Om det är belyst är det ok. Belysta brukar ligga mellan 3-4000:- på blocket ungefär. 2000 är inte belyst. Är det belyst heter det 2100....... Men 3-3500 kan vara bra pris om det är i fint skick
Publicerat Mars 16, 201313 yr Författare Skulle tro att det är i bra skick, dock inte sett det ännu. Har rätt nyss börjat jaga och kan inte se mig behöva ett belyst i.dagsläget då jag inte har några jaktmarker ännu. Men skulle ju garanterat vara ett rejält hopp upp från mitt shirstone antar jag...<br /><br />Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2<br /><br />
Publicerat Mars 16, 201313 yr Skulle tro att det är i bra skick, dock inte sett det ännu. Har rätt nyss börjat jaga och kan inte se mig behöva ett belyst i.dagsläget då jag inte har några jaktmarker ännu. Men skulle ju garanterat vara ett rejält hopp upp från mitt shirstone antar jag... Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2 Absolut är det bättre samt meopta är ett bra märke
Publicerat Mars 16, 201313 yr Har ett dylikt själv det enda negativa jag har märkt är att vid motljus och lite högre förstoring blir det lite mjölkigt dock lätt åtgärdat med ett motljusskydd (toarulle och isoleringstejp funkar kalas)