Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Allround pick-up

Featured Replies

Publicerat

Vilken är den bästa pick upen som är bra på allt?

Till att hämta fällda djur på sura åkrar, köra upp jakttornet i skogen, köra och parkera i stan, använda som hantverksbil, ta sig till den igen snöade sommarstugan, dra bygg ställningen och ändå vara bensinsnål?

Vilken föredrar ni?

Publicerat

Tror dom flesta alternativen för dig är diesel bilar,Bensin snåla pick ups är nog få..

Vad som är mycket för den ena är lite för den andra..

Kör hilux privat och på jobbet.12år skillnad och dom drar ungefär lika(0,8-1l/m),skiljer ca 200 000kr i pris(idag) och skulle välja min privata som jag anser hyser mindre plast delar och är en bra bil man kan lita på,firmans är fin och skönare att köra helt klart..

Vi körde upp 2st släp med 2 skotar var på, med en amarok samt en hilux,40min efter och med ca 13 liter mer förbrukning tog VW på en 40 mils resa..tror Hilux och isuzu d-max är ganska säkra val för driftsäkra bilar..

Gillar 99-04ans hiluxar mest.

Publicerat

Tror dom flesta alternativen för dig är diesel bilar,Bensin snåla pick ups är nog få..

Vad som är mycket för den ena är lite för den andra..

Kör hilux privat och på jobbet.12år skillnad och dom drar ungefär lika(0,8-1l/m),skiljer ca 200 000kr i pris(idag) och skulle välja min privata som jag anser hyser mindre plast delar och är en bra bil man kan lita på,firmans är fin och skönare att köra helt klart..

Vi körde upp 2st släp med 2 skotar var på, med en amarok samt en hilux,40min efter och med ca 13 liter mer förbrukning tog VW på en 40 mils resa..tror Hilux och isuzu d-max är ganska säkra val för driftsäkra bilar..

Gillar 99-04ans hiluxar mest.

Kör en -00;ans och make till bil har jag då aldrig stött på.. drivsäkrare och otåligare har jag då aldrig stött på.. Den ända minuset är komforten (:

Publicerat

en land rover defender (om du är hård nog dvs.) B)

Publicerat

Kör en -00;ans och make till bil har jag då aldrig stött på.. drivsäkrare och otåligare har jag då aldrig stött på.. Den ända minuset är komforten (:

samma fina år