Publicerat Mars 21, 201313 yr Har en vad jag tror en Charles daly bc miroku som står i skåpet i stort sett helt oanvänd och bortsett från en liten repa i den lackade kolven och något litet märke på pipan annars väldigt fin med mycket gravyr. Det jag vet är att det är en bc miroku från slutet av 60talet köpt i Japan av den person jag fått ärva den av. Sen har den häng på en vägg tills jag fick den för ca 8år sen. Jag kan ha skjutit ca 50skott fortfarande seg att öppna och stänga som en ny bössa! Det är jaktborrning och ejektor. Min fråga är kan det vara en Charles daly en enligt det jag kan hitta så är det de dessutom en superior. Fråga 2 värde? Med vänlig hälsning, johan
Publicerat Mars 21, 201313 yr Ett tips kan vara att lägga upp bilder på bössan så är det lättare för folk att uttala sig. /Fredrik
Publicerat Mars 21, 201313 yr Författare Hade jag vetat hur man gör så finns en del bilder på Google om man googlar på Charles daly miroku bc svarta lådan med gravyr är de