Publicerat Mars 27, 201313 yr Författare Alla som säljer blaser. NÄ, ingen har dom hemma vad jag vet! Grs säljer dom om tre månader via återfärsäljare typ!
Publicerat Mars 27, 201313 yr Karlssons Jakt i Enköping har en hemma, visserligen med pipa i .308 och du kanske var ute efter bara kolven?
Publicerat Mars 28, 201313 yr Författare Karlssons Jakt i Enköping har en hemma, visserligen med pipa i .308 och du kanske var ute efter bara kolven? Vet du pris?
Publicerat Mars 28, 201313 yr Vet du pris? http://www.karlssonsjakt.se/cgi-bin/karlssons.cgi?Command=ShowNewWeapon&db_wid=644
Publicerat Mars 28, 201313 yr Författare Tack. ser ut som matchpipa va? Får maila dem och se om dom säljer utan pipa!
Publicerat Mars 28, 201313 yr Pelle på Karlssons Jakt brukar vara en trevlig och förstående person men jag kan ju tänka mig att han ogärna säljer bössan utan pipa om han köpt in den som ett komplett vapen. Men fråga skadar ju aldrig...
Publicerat April 5, 201313 yr Författare Nuuu svarade dom.Och grs kolven har kommit.Hoppas dom kan skicka till smeden nästa vecka.Blir 8-10 flutningar beroende på smedens tyckande.270 wsm får vara lång pipa, troligen bestämmer jag mig för 65cm nästa vecka.22 mm grov.Picanitty skenaGängad för dämp.Vilken stigning blir bäst för kulvikt på 90 grains sirra hp-150 grains NF?Smeden vet nog men ändå.
Publicerat April 10, 201313 yr Författare Jag fick loss en 6xc pipa hos smeden, så jag tar den först så tar vi ev 270 wsm sen. Jag tittade på sonim dämparna, ser skitfina ut. tyvärr klarade inte 35an mer än 18,5mm pipgrovlek så det får bli 45an istället. längden blir 60 och grovleken 21mm med flutes!