Publicerat April 1, 201313 yr Jag har en Garmin Astro 220 Nordic, i dag när jag var ute med ena voffen "tappade jag bort henne" alltså försvann hon från Astron, hade ingen riktningspil, bara "kompasstavlan" inget annat. Jag höll på att fippla in starta ny jakt när alla infon försvann. Nu har jag läst instruktionsboken från pärm till pärm, men ingen info, jag är teknisk idiot så jag hoppas att nån här kan hjälpa mig "hitta" hunden igen.
Publicerat April 1, 201313 yr Gå in på hundlistan och radera bort henne helt och hållet och lägg in henne på nytt!
Publicerat April 1, 201313 yr Författare Lustig du var då Jag är så kass på tekniken så jag skulle aldrig kunna lägga in hunden igen
Publicerat April 1, 201313 yr Jaha är det så illa Ja då blir det svårt men det är du inte ensam om . Tror du att du klarar det över telefon då?
Publicerat April 1, 201313 yr Författare Det borde jag kunna, behöver ju liksom steg för steg instruktion.
Publicerat April 1, 201313 yr Så har min gjort också nån gång,då får jag starta om den med en "ny"hund,undrar om det beror på störningar i atmosfären,kan det va Nordkoreanska missiler??Nä det är ju 1 april!
Publicerat April 1, 201313 yr Jippie nu funkar Astron igen, tack snälla Bamse Det var så lite så Det är bara höra av sig om det är nåt !