Publicerat April 6, 201313 yr Tänkte försöka starta en halvstövar tråd. Har själv nyss skaffat mej en finne/gråhund. Har inte riktigt bestämt vilka vilt som jag ska styra i honom på. Vad jagar ni med era hundar? Hur funkar de? Vilka blandningar har ni? För och nackdelar med halvstövare?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.