Publicerat April 10, 201313 yr Någon som kan se vad det här är? varg? Destination: Östergötland/Kalmar
Publicerat April 11, 201313 yr Jag gav dig en länk till ett vargspår så att du hade något att jämföra med.
Publicerat April 11, 201313 yr Tv trolig homo sapiens och th trolig Canis Lupus Lupus.....men det är bara spekulationer ;-) iPad Tapatalk HD
Publicerat April 11, 201313 yr Författare Jag gav dig en länk till ett vargspår så att du hade något att jämföra med. aa okej, för mig så ser det rätt likt ut, men kan inget om det där. Tv trolig homo sapiens och th trolig Canis Lupus Lupus.....men det är bara spekulationer ;-) iPad Tapatalk HD "Tv" "th" fan fan säger du haha du tror det är människa eller en cannabis luppis alltså?
Publicerat April 11, 201313 yr aa okej, för mig så ser det rätt likt ut, men kan inget om det där. Bra! Ja, det ser lika ut.
Publicerat April 11, 201313 yr Författare Bra! Ja, det ser lika ut. vad är anledningen bakom din " " ? nyfiken
Publicerat April 11, 201313 yr Stod i länken...... Vargens spårstämpel, 9-11 centimeter lång. Framtassen är normalt större än baktassen. Spårstämpeln är mycket lik en stor hunds, och det är viktigt att bedöma hela spårlöpan. Vargen rör sig som de flesta vilda rovdjur mer målvedvetet än en hund, ibland helt spikrakt. m.a.ao är det i princip omöjligt att med bara ett avtryck artbedömma.
Publicerat April 11, 201313 yr vad är anledningen bakom din " " ? nyfiken Ingen nyfikenhet här inte! Jag menar bara att det var bra att du förstod att man kunde jämföra tassavtryckens storlek.
Publicerat April 11, 201313 yr Författare missförstånd! jag menar " Ja, det ser lika ut. " menar du att du inte gillar om det är varg eller blir du bara ledsen när saker är lika varann haha ne skoja men fattar du vad jag menar?
Publicerat April 11, 201313 yr missförstånd! jag menar " Ja, det ser lika ut. " menar du att du inte gillar om det är varg eller blir du bara ledsen när saker är lika varann haha ne skoja men fattar du vad jag menar? Jepp!
Publicerat April 11, 201313 yr Författare Jepp! okej antar att du svarade jepp på att du inte gillade att det var varg där har du lust och argumentera? jag är inte insatt i vargdebatter
Publicerat April 11, 201313 yr okej antar att du svarade jepp på att du inte gillade att det var varg där har du lust och argumentera? jag är inte insatt i vargdebatter Jepp! Nä, inte idag! Har annat att göra. SOL ute. Ut o ragga på samhället med sommarsulorna.
Publicerat April 11, 201313 yr Författare Jepp! Nä, inte idag! Har annat att göra. SOL ute. Ut o ragga på samhället med sommarsulorna. ja för fan ut i solen o ta de lugnt fina grejor! om du får lust o ge argument så är jag intreserad skriv i tråden