Publicerat April 10, 201313 yr Lämnade idag in licensansökan på en Sako L46 i kaliber 22 hornet, har provskjutit den och det verkar vara en riktigt trevlig pang, Det enda som jag tycker är lite synd är att min modell har en ring som sitter runt pipan och stocken å i den sitter rembygelfästet, detta ställer till det då det inte går att montera något på rembygeln för den är för bred å jag gärna hade velat haft ett benstöd på bössan, Kan man borra och själv montera en ny rembygel skruv i stocken eller tror ni den spricker, finns det andra skjut stöd som monteras på annat vis? Tacksam för svar
Publicerat April 10, 201313 yr Titta så trät är i bra skick sen mät ut o förborra för o sen montera den. Finns o köpa lösa såna för få slantar
Publicerat April 11, 201313 yr Författare Titta så trät är i bra skick sen mät ut o förborra för o sen montera den. Finns o köpa lösa såna för få slantar Ok några tips på vad man ska titta efter på trät? för att se om det är bra skick
Publicerat April 11, 201313 yr Ingen raketforsning. Titta bara så trät ser okej ut. Förborra sen kan du med fördel limma dit den oxå lite. Behövs inga mängder med lim utan bara så den ej snurrar. Är skruven för lång så får du såga. Den får absolut inte limma mot pipan. Likaså kolven vilket kan ske med lite belastning på framstocken. Inge krångligt alls dedär!