Publicerat Augusti 5, 200620 yr Ska jag in och leta efter en sako i 308win med tungpipa, fick stryk av brorsan med en sexochenhalva för ett tag sen och det tillåts inte.
Publicerat Augusti 5, 200620 yr Ska jag in och leta efter en sako i 308win med tungpipa, fick stryk av brorsan med en sexochenhalva för ett tag sen och det tillåts inte. Jo men nog lär du får in en bättre träff om du nu skaffar dig en 308win med tung pipa, då kan du slå tillbaka *ironi* ;D MVH/Jocke
Publicerat Augusti 5, 200620 yr Jo men nog lär du får in en bättre träff om du nu skaffar dig en 308win med tung pipa, då kan du slå tillbaka *ironi* ;D MVH/Jocke Min gamla Tikka har sina brister vid 300m så nu ska det ändras på och bössorna blir lite mer jämbördiga, även om jag får ett övertag med tung pipa så ser jag det som en bonus ;D 308:an ska mest användas på bana och rådjur då en 375:a är införskaffad för övrig jakt allltså älg, björn och kanske gris, jag skjuter åtminstone tätare i klassen 375 oss i mellan även om det är hårt ibland så slår jag honom i fortfarande i snabbskytte, vi tävlar lite på björnprovet och ligger strax under 10sek på båda momenten med guld.