Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

premiär för mina proffsflaggor

Featured Replies

Publicerat

post-703-0-78854100-1365781950_thumb.jpg

det var rätt svåra förhållanden och det syns på dom två första bilderna (ett inskjutningsskott gjorde ena bilden oförtjänt stor). Sen lugnade det ner sig medans jag satt flaggorna som tur var. Resten gick som en dans med flaggornas hjälp och jag avslutade med en mycket stark tioskottare. Jag har kört otroligt många serier på 300m utan flaggor och det ska bli skönt att börja använda riktiga grejor och se hur långt man kan nå. Går det bra kanske det blir en lv bössa framöver.

Publicerat

Sista två serierna ser bra ut, stabilt skytte helt enkelt. /Christian

Publicerat
  • Författare

ja det blev stabilt skytte men tusan vad det tog tid att få iväg sista serierna. svårt att uppskatta tid men tioskottaren tog nog 15 min, sista skottet tog ca tre min då vinden fick ett ryck och började växla och jävlas men jag såg också att så fort jag stressade iväg ett skott så tog det sämre.

Publicerat

Stiligt dax att bygga flaggor och monter br pipan för att träna ikapp dig :)

Publicerat
  • Författare

ser fram imot ett nytt kapitel i och med dessa nya flaggor. inser vad det jag gillar med all sport, träningen.

träningen är ju själva kärnan i all sport, tävling är bara ett bevis på att träningen funkar och bland gillar jag till och med när det går dåligt på tävling så träningen kan bli lite mer intensiv och målmedveten.

jag känner mig grymt sugen att sätta igång för jag inse hur dålig koll jag har för att skjuta riktigt jämt hela tiden.

som det är nu kan det lätt skilja 100% mellan bästa och sämsta träffbild på samma dag. skulle gärna vilja få ner det till 50% efter denna säsong.