Publicerat April 12, 201313 yr Står i valet och kvalet mellan A300 och A400. Undrar om någon vet om det är en större skillnad i hur länge de håller och rekyl. Jag är inte direkt storjägare eller någon som skjuter mycket på banan även om jag planerar att skjuta mycket mer nu. Jag har lärt mig den svåra vägen det där med att köpa billiga saker som pajar efter ett tag. Tänkte att denna gång köper jag kvalitet, men om det inte är en större skillnad i kvalitet mellan A300 och A400 så vore det dumt att lägga 8000 mer.
Publicerat April 12, 201313 yr Ja har A300 och måste säga ja är mer än nöjd har skjutit runt 5000 24grams på bana och aldrig problem med omladdning samt ett par hundra jaktskott allt mellan 32-50grams Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat April 17, 201313 yr jag känner att skillnaden mellan dem är hårfin men hittar du ingen beg a300 för rett pengar så är det dumt å inte lägga till 5k a300 + choker ca 12000. bössorna är snarlika i skyttet å allt men det är en smak sak.
Publicerat Augusti 9, 20169 yr Fick prova en Beretta A300 Outlander i lördags... Föreningen har köpt in sådana till lånebössor. Väldigt trevlig att skjuta med...