Publicerat April 18, 201313 yr Kan någon tala om för mig vilken modell av Husqvarna detta kan vara? Funderar på ett köp... eller ?
Publicerat April 18, 201313 yr Kan någon tala om för mig vilken modell av Husqvarna detta kan vara? Funderar på ett köp... eller ? Om det är schnabel på stocken och den osäkrar när säkringen förs bakåt: 1622. Om den osäkrar framåt är det en 1722. Om stocken är utan schnabel tror jag det är en 622. Finns en artikel från jaktojagare.se om du söker på .22:or och HVA. Ok bössa men svårt att hitta magasin till om det du har pajar. Betala inte för mycket bara. /Magnus HVA 22.jpg
Publicerat April 18, 201313 yr Kan någon tala om för mig vilken modell av Husqvarna detta kan vara? Funderar på ett köp... eller ? HVA 22.jpg Hej. Ser ut att vara en 1622, men jag kna ha fel. Bra att veta är att magasinen till Remington 511-513 lär passa om man bygger om dem lite.
Publicerat April 18, 201313 yr Författare Kan någon tala om för mig vilken modell av Husqvarna detta kan vara? Funderar på ett köp... eller ? Om det är schnabel på stocken och den osäkrar när säkringen förs bakåt: 1622. Det var alltså en 1622, högst ett par hundra skott skjutet med den. Det sitter ett riktigt "high tech" sikte på den av märket Weaver. Högst rimliga tusen riksdaler betalade jag för kalaset. Nu återstår bara att lämna in licensansökan... Licensen borde komma nästa vecka!
Publicerat April 18, 201313 yr Ring till Värnamo Vapen. Han har några extra magasin över tror jag. Har för att han ville ha 600 :- för dem /M
Publicerat April 18, 201313 yr Författare Ring till Värnamo Vapen. Han har några extra magasin över tror jag. Har för att han ville ha 600 :- för dem /M Perfekt, alltid bra att ha dubbla mag. Tack för tipset!
Publicerat April 29, 201313 yr Författare Så, då var licensen klar också, nu är det bara att hämta bössan!
Publicerat April 30, 201313 yr Så, då var licensen klar också, nu är det bara att hämta bössan! Snabb licenshantering här i Uppsala län.
Publicerat April 30, 201313 yr Författare Snabb licenshantering här i Uppsala län. Mmmm... Tog längre tid än väntat ändå p.g.a ledighet!
Publicerat Juli 18, 201312 yr Hej Har tappat bort mitt orginalmagasin till min 1622 och skulle behöva lite mått ifrån originalet för låsningen sitter ju lite högre upp på det. Så här ser Remingtons magasin för 511 ut. Tackar på förhand Göran Sent from my iPad using Tapatalk HD
Publicerat December 27, 20196 yr On 4/18/2013 at 1:06 PM, Spårljus said: Hej. Ser ut att vara en 1622, men jag kna ha fel. Bra att veta är att magasinen till Remington 511-513 lär passa om man bygger om dem lite. On 4/18/2013 at 1:06 PM, Spårljus said: Hej. Ser ut att vara en 1622, men jag kna ha fel. Bra att veta är att magasinen till Remington 511-513 lär passa om man bygger om dem lite. Hej. Jag har samma vapen, ett Husqvarna 1622. Tappade bort mitt original magasin, men köpte ett till Remington 511. Det passar perfekt i magasinbrunnen, men behöver flytta lås-hacket. Det var enkelt. Fyllde gaveln på magasinet med epoxi och filade sedan ett nytt låshack, 6mm brett och 7mm längre upp än Remington 511 hacket. Se bilder