Publicerat April 18, 201313 yr JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA säger jag 35 års väntan är över skål alla Redigerad April 18, 201313 yr med Foffe
Publicerat April 18, 201313 yr Inte bara glad han verkar tycka tiden går fort oxå då det var 35år sedan senast. 1978 var året då Hardy och Co. slog till. Stort grattis till Skellefteå!
Publicerat April 18, 201313 yr Författare Sant. Foffe vill bara känna sig ung igen (inge dumt foffe) . Bara och Gratta Skellefteå!!!!
Publicerat April 19, 201313 yr Vilken stämmning det var i skellefteå kraft arena inatt!! Oförglömligt!
Publicerat April 19, 201313 yr Grattis SAIK, grattis alla SAIKare, grattis alla som tycker om hockey. För så bra och rolig hockey har jag inte skådat under ett SM slutspel. Men passa på att njuta för nästa år får ni pisk
Publicerat April 19, 201313 yr hade inte SAIK tagit det i år så hade dom nog inte orkat till slutspel nästa år tyvärr
Publicerat April 19, 201313 yr hade inte SAIK tagit det i år så hade dom nog inte orkat till slutspel nästa år tyvärr Det var i år eller aldrig kändes det som. Men vi torskade tre år i rad på att ta oss upp men det gick det oxå. Så vi har gjort en otrolig resa sen vi kom tillbaka första året kvalserein sen har det varit slutspel som gällt.
Publicerat April 19, 201313 yr precis det roliga är att jag "förutsedde" att saik skulle vinna redan innan slutspelet började
Publicerat April 19, 201313 yr Det är bara att lyfta på hatten åt Skellefteå AIK för en väl genomförd säsong och ett väl genomfört slutspel! Det har varit fin hockey de spelat!