Publicerat April 21, 201313 yr Finns ju en hel del riktigt vassa rovviltsjägare här inne och vet att någon har iaf filmat en del. Men kan fan inte hitta mkt vettigt på dintub! Så någon här inne som har egen kanal eller kanske bara har tips på bra o mkt underhållning? Jaktabstinensen är fruktansvärd just nu!
Publicerat April 22, 201313 yr Du kan ta en sväng in på Redfoxhunting.se och kolla Edvins filmer på snarning ,och lock m,m om det är intressant.. Sedan tycker jag att Bucking the odds på tuben är rätt ok också , många filmer med bra action men det är ju Coyote mestadels. Hittar du något kul så länka gärna
Publicerat April 25, 201313 yr Detta är en populär post. Där är några som jag varit med om att göra..
Publicerat April 25, 201313 yr Författare Härligt värre! Mårdhunden är ( till motsatt från dom flesta ) ett djur jag gärna hade haft här hemma!!
Publicerat April 28, 201312 yr Härligt värre! Mårdhunden är ( till motsatt från dom flesta ) ett djur jag gärna hade haft här hemma!! Jo. Ett vilt som generar jaktillfällen om inte annat Lite mink ?
Publicerat April 29, 201312 yr Författare Skrev svar igår men verkar ha försvunnit. Jäkla rolig film med minkjakt. Försöker hitta fler filmer som du fixat men trots halvfinne så suger min finska till den nivå att jag bara kan ett par svordommar! Lägg gärna upp några fler då de är grymt bra filmat faktiskt!
Publicerat April 30, 201312 yr Lägger ut denna som inte är filmad av mig, men nog finsk. Enligt en kompis som känner den kille så skjuter han ca en 60 mårdar per säsong för sin västlaikka.
Publicerat Maj 1, 201312 yr Författare Härliga filmer. Bara ös på med mera. Fast vi får nog byta namn på tråden snart till: finhunters jaktklipp Roligt att titta när de är så bra filmat! Även mårdjakten va rätt häftig. Han kunde sin sak
Publicerat Maj 1, 201312 yr intressant är ju att killen i mårdfilmen sköt i princip alla i träden! när vi jagar mård så ligger dem 8 fall av 10 i nå stenrappel!