Publicerat April 22, 201313 yr Hej! Jag är ägare av en gammal Winchester halvautomat som just nu egentligen bara samlar damm i vapenskåpet. Jag skulle behöva den platsen till en annan bössa så jag funderar på att sälja den för en billig pennig. Någon som vet någon som kan tänka sig vara intresserad? Denna bössa är ett kulvapen i klass 2, har dock aldrig jagat med den men den är kul att skjuta med på bana. Dock så har jag ingen ammunition kvar till den. Mvh Johan Toll
Publicerat April 25, 201313 yr Författare Hej! Jag är ägare av en gammal Winchester halvautomat som just nu egentligen bara samlar damm i vapenskåpet. Jag skulle behöva den platsen till en annan bössa så jag funderar på att sälja den för en billig pennig. Någon som vet någon som kan tänka sig vara intresserad? Denna bössa är ett kulvapen i klass 2, har dock aldrig jagat med den men den är kul att skjuta med på bana. Dock så har jag ingen ammunition kvar till den. Mvh Johan Toll ....eller kanske man ska övrväga att skrota den. Så himla kul är den ju faktiskt inte...