jerseyko 124 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Nog för det kryllar av hundar hemma, behöver jag något som sätter fart i skogen så passkyttarna får nått att göra. Svårt att dela på terrierna när jag och sambon är på olika jakter. Men jag är inte intresserad av en till terrier eller wachtel. Jag vill ha något annat och helst något som inte alla andra har. Varför ska jag komma med en tysk när de redan är flera på plats? om ni förstår hur jag tänker. Sen vill jag ha något renrasigt och om det betyder att jag måste leta bland utländska kennlar så gör jag det gärna. Så har ni några tips? Quote Link to post Share on other sites
strävhår 23,403 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 ADB om du vill att de i passen ska få komma till å lyssna på musik. Quote Link to post Share on other sites
Minken88 153 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Skaffa en Basset fauve de Bretagne..den jagar allt överallt=) Quote Link to post Share on other sites
nike_td 1 Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Heide terrier! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts