Publicerat April 26, 201313 yr Jag är nog bland det mest korkade när det gäller datorer, jag kan inte få fram jakttabellen på SJF:s nya hemsida hur jag än gör, det enda jag hittar är solens upp/nedgång men den får man ju inte skjuta på.
Publicerat April 26, 201313 yr http://jagareforbundet.se/sv/jakten/jakttider/#Blekinge%20l%E4n,-1,2013-04-26,2013-05-09, Funjar den?:-)
Publicerat April 26, 201313 yr Testa att gå in i menyn jakt->jakttider och ändra till ditt län manuellt. Fungerar det?
Publicerat April 26, 201313 yr Författare Ja det funkar, men jag kan inte se hela jakttabellen, svårt att planera då.
Publicerat April 26, 201313 yr Jag har fått info från säker källa i Jokkmokk att det mycket väl kan bli en älgjakt utan brunstuppehåll för oss här uppe i norr så slipper vi vara ute till sista helgen i nov. Är det någon på jägarförbundet som vet något om det???
Publicerat Maj 6, 201313 yr Ladda ned appen Jaktkalendern....den har du alltid med dig. Mycket bra! iPad Tapatalk HD
Publicerat Maj 6, 201313 yr Ladda ned appen Jaktkalendern....den har du alltid med dig. Mycket bra! iPad Tapatalk HD ...och jag som har en Nokia N8 kan inte tanka ned den. Jag är så jävla nöjd med Nokias GPS-program så det är därför jag drar mig in i det längsta för att skaffa en ny mob.