Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Att ha hund....

Featured Replies

Publicerat

En gång lyfte Harry ut en använd tops ur papperskorgen och la den på golvet nedanför, jag förstår precis hur du känner dig. :-P

-- Mats

Publicerat

Hmm, känner igen det där, har oxå voffar som gillar att plundra soppåsen, jag däremot gillar inte att städa så jag håller påsen utom räckhåll,oftast.

Publicerat

En gång lyfte Harry ut en använd tops ur papperskorgen och la den på golvet nedanför, jag förstår precis hur du känner dig. :-P

-- Mats

Har också en Harry, vad är det för ras på din?
Publicerat

Sådana där saker har settrarna gjort som valp men inte efter dom blev vuxna, men då tog dom i första hand sonens leksaker och gick o bar på el. bet sönder någon Lego-kloss. :thumbsup:

Inget ur soppåsen har dom kommit åt. :thumbsup:

Publicerat

Passade en gång syrrrans irländska setter. Glömde ett paket kakao framme när jag åkte iväg ett ärende. När jag kom hem hade båda hundarna "dödat" sitt byte genom att skaka paketet. Hade kakao över stora delar av väggarna i köket och hallen. Jyckarna hade då en s.k "nära döden upplevelse" :-)

Hade dessutom lite ågren över risken för förgiftning men de blev bara lite lösa i kistan.

Önskar att jag hade fotograferat....

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

Publicerat

Hmm, min hund saktade soppåsen med sonenes blöjor och åt upp en hel del stoppning och det goda korvarna. Kan säga att hon bajsade en hel del ludd ett par dagar, och  mattan under soffbordet var mindre mysig och sanera...

Publicerat

Passade en gång syrrrans irländska setter. Glömde ett paket kakao framme när jag åkte iväg ett ärende. När jag kom hem hade båda hundarna "dödat" sitt byte genom att skaka paketet. Hade kakao över stora delar av väggarna i köket och hallen. Jyckarna hade då en s.k "nära döden upplevelse" :-)

Hade dessutom lite ågren över risken för förgiftning men de blev bara lite lösa i kistan.

Önskar att jag hade fotograferat....

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

Haha! Det måste ju ha set tut som 17 efter golvar o väggar hemma hos dig.

Hmm, min hund saktade soppåsen med sonenes blöjor och åt upp en hel del stoppning och det goda korvarna. Kan säga att hon bajsade en hel del ludd ett par dagar, och  mattan under soffbordet var mindre mysig och sanera...

Fy f*n!

Publicerat

Jag har en snäll väluppfostrad Vorsterh som inte hittar på en massa dumheter. En tjej jag hade för ett tag sedan däremot hade en berner sennen som en gång kom över tunnan med använda blöjor, hon inte bara ut dom utan slaktade varenda en totalt, då vi kom hem så stod ju inte hunden högt i kurs hos någon av oss.

Publicerat
  • Författare

Tja.. sånt där är inget ovanligt hos mig...

Ögontjänare finnes och har funnits väldigt länge...

Denna soppåsen stod i vasken. Där ska ingen hund vara...

Brödkorgen vittjades med jämna mellanrum, trots att jag plockade väck handtaget fick de upp den. 

Wachteln snodde t o m ett par stora pepparkakshjärtan som hängde i fönstret ovanför diskbänken utom räckhåll för hund...

Inte ett spår gick att se bland all disk som stod på bänken. Enda beviset va lite smulor i fönsterkarmen och ett par nosavtryck på rutan.

Fan vet om hon inte flugit dit...

Hur många biabäddar som gått åt under åren vet i fan...

Hade flätade korgar en gång... en münster tik och hennes kvarvarande valp masakerade dem fullständigt  i typ 1 cm:ers bitar spridda i hela huset.

+ tre chokladkalendrar och två brödlimpor samt en påse bullar på två timmar...

Publicerat

Hahaha

/

H.

Publicerat

Har också en Harry, vad är det för ras på din?

Blandtax. Allergivänlig och hårar knappt. :-)

-- Mats

Publicerat

Hade flätade korgar en gång... en münster tik och hennes kvarvarande valp masakerade dem fullständigt  i typ 1 cm:ers bitar spridda i hela huset.

+ tre chokladkalendrar och två brödlimpor samt en påse bullar på två timmar...

Svågerns pappashund slaktade med korgarna, så svågern bygde en i brädor. Fanns bitmärken efter provsmakning, men den höll hunden ut sen...

Publicerat

Det är precis sånt här man glädjer sig till, nya valpen kommer om fyra veckor..  :tongue:

Publicerat

Edda gillar att välta komposthinken och äta kaffesump.. precis nyss tyckte jag att det vart för tyst, då hade hon ätit lite gamla sura kompostrester.. skägget luktar mumma :thumbsup::yes:

Publicerat

Edda gillar att välta komposthinken och äta kaffesump.. precis nyss tyckte jag att det vart för tyst, då hade hon ätit lite gamla sura kompostrester.. skägget luktar mumma :thumbsup::yes:

Obildad hund! Har du inte lärt henne vett o etikett ännu??? :thumbsup:  :wink: