Publicerat Maj 2, 201313 yr Vad gäller där? Pojken vill ha min farfars gamla rullblockare på väggen å vem är jag att säga nej om det går
Publicerat Maj 2, 201313 yr Är väl bara att hänga upp Är väl lite det som är poängen med pluggat vapen, att man ska kunna visa upp det utan att behöva låsa in det
Publicerat Maj 2, 201313 yr ärligt talat så det jag har hört inte det är så men ska inte säga säkert licenstanter kan fladdra en del från lag och rätt
Publicerat Maj 3, 201313 yr I vissa län skall de förvaras i vapenskåpet och vissa är mer gerösa. Bäst är att kolla med polismyndigheten i din kommun
Publicerat Maj 3, 201313 yr Författare Polisen litar jag inte ett smack på. Borde väl stå i lagen men hur hittar man det? Skickat från min ST27i via Tapatalk 2
Publicerat Maj 3, 201313 yr "Effektbegränsade och pluggade vapenLuftvapen eller vapen som har gjorts varaktigt obrukbara får förvaras på annat säkert sätt, exempelvis i låst vapenställ." Står det på Polisens hemsida i alla fall.
Publicerat Maj 3, 201313 yr "Effektbegränsade och pluggade vapen Luftvapen eller vapen som har gjorts varaktigt obrukbara får förvaras på annat säkert sätt, exempelvis i låst vapenställ." Står det på Polisens hemsida i alla fall. Definiera "varaktigt obruksbara".
Publicerat Maj 3, 201313 yr Författare Lär väl vara som mitt är gjort. Jag har fräst upp botten på patronläget och lagt en Esab-sträng där. Sen är tändhattshålet igensvetsat. Har intyg om pluggning på det och licensen är ändrad.