Publicerat Maj 3, 201313 yr Då var det dags igen! Inte 100 på om jag åker men vädret ser iaf lovande ut Jaktstig Kaliber.22 long, Ej magnum Tid och Plats: Söndagen den 5 maj Härryda JVF Björnaslätten (gamla riksväg 40 mellan Härryda och Hindås, infarten är skyltad!) Anmälan sker emellan 09:00-13:00 Program: Jaktstig med 6 olika stationer (29 skott, Ammunition ingår ej). Pris per runda om 29 skott: Träningsrunda 100:- Insatsrunda 150:- Junior födda 1993 eller senare träning 70 :- Servering: Varm korv mm finns att köpa i vår Cafeteria. Välkomna till en trevlig skyttedag hos Härryda JVF! Kontaktperson: Dick Gyllström 0703-806039 http://www.harrydajvf.se
Publicerat Maj 5, 201313 yr Då var det dags igen! Inte 100 på om jag åker men vädret ser iaf lovande ut Jaktstig Kaliber.22 long, Ej magnum Tid och Plats: Söndagen den 5 maj Härryda JVF Björnaslätten (gamla riksväg 40 mellan Härryda och Hindås, infarten är skyltad!) Anmälan sker emellan 09:00-13:00 Program: Jaktstig med 6 olika stationer (29 skott, Ammunition ingår ej). Pris per runda om 29 skott: Träningsrunda 100:- Insatsrunda 150:- Junior födda 1993 eller senare träning 70 :- Servering: Varm korv mm finns att köpa i vår Cafeteria. Välkomna till en trevlig skyttedag hos Härryda JVF! Kontaktperson: Dick Gyllström 0703-806039 http://www.harrydajvf.se Fan att man inte såg detta i tid Hade varit bra försäsongsträning. Nu är inte 22an inskjuten och klockan är redan 10, så det får nog vara för den här gången
Publicerat Maj 5, 201313 yr Författare Jag sket också i att åka utan prioriterade sovmorgon istället Följt av att väga och mäta 100 st. SST 95:or Blir separat redovisning av detta senare.
Publicerat Maj 5, 201313 yr Jag hade tänkt åka men ägnade dagen åt att se över fårstängsel och hugga ved istället.
Publicerat Maj 5, 201313 yr Författare Det var många som hade "tänkt att åka" Jag fick tyvärr varken med mig Hilmer eller Beatless så jag skyller allt på dem
Publicerat Maj 5, 201313 yr Det var många som hade "tänkt att åka" Jag fick tyvärr varken med mig Hilmer eller Beatless så jag skyller allt på dem Att skylla på andra, det är alltid ett "vinnande koncept" för att hålla sina egna skuldkänslor i shack Varför frågade du inte mig i tid förresten Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 5, 201313 yr Författare Varför frågade du inte mig i tid förresten Trodde ärligt talat inte att du skulle vara galen nog att köra upp ända från Halmstad för att skjuta 29 skott med en 22:a
Publicerat Maj 5, 201313 yr Trodde ärligt talat inte att du skulle vara galen nog att köra upp ända från Halmstad för att skjuta 29 skott med en 22:a Hur galen trodde du han var då?
Publicerat Maj 5, 201313 yr Varför frågade du inte mig i tid förresten Trodde ärligt talat inte att du skulle vara galen nog att köra upp ända från Halmstad för att skjuta 29 skott med en 22:a Du kan räkna med mig Så länge inte familjen eller ekonomin sätter käppar i hjulen så är jag tämligen galen Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2