Publicerat Maj 4, 201313 yr Provar att sätta in bild på min favorit "Chili" när hon knep BIM i Stöde.
Publicerat Maj 4, 201313 yr Kors i taket, jag lyckades. Grattis! Då har du lärt dig något nytt idag Mirva.
Publicerat Maj 4, 201313 yr Författare Ja men att få bilder från photobucket det går jag nog bet med. Var hon inte grann min stjärna?
Publicerat Maj 4, 201313 yr Ja men att få bilder från photobucket det går jag nog bet med. Var hon inte grann min stjärna? Ja visst är hon det. Är det gubben den 2-benta?
Publicerat Maj 4, 201313 yr Författare Den tvåbenta är jag. Gubben är nog inget att sätta ut som hundvisare på en utställning.
Publicerat Maj 4, 201313 yr Den tvåbenta är jag. Gubben är nog inget att sätta ut som hundvisare på en utställning. Förlåt!
Publicerat Maj 4, 201313 yr Författare Inget att be om ursäkt för, kortklippt, ett halvt ansikte, svårt att se vad det föreställer. Det är ju hunden som är det viktiga eller hur?
Publicerat Maj 4, 201313 yr Inget att be om ursäkt för, kortklippt, ett halvt ansikte, svårt att se vad det föreställer. Det är ju hunden som är det viktiga eller hur? Jag blev som osäker när jag inte såg mer. Ja visst är det jycken man ska se på.
Publicerat Maj 5, 201313 yr Vad står BIM för? Bäst i motsatta kön. Lite att läsa kompis. http://www.skk.se/sokresultat/?text=BIMq=BIM&page=0