Publicerat Maj 4, 201313 yr 6 900:- Vapenskåp Nivex VSAK 5 Nypris 3500:-Jaktradio Zodiac P 2400CG 1900 30-06 med Bushnell 4xHagelvapen Suhl kal.12 Ca: 15 skott skjutna.Båda vapnen pedantskött. -Jag slog i alla fall till utan att tveka! Jag vet att hagelbrakaren i princip är värdelös, det var studsaren jag ville åt. Och vapenskåpet måste väl gå att kränga iväg för en tusenlapp eller två? Dessutom är jag utan radio, så den kommer också väl till pass, om jag inte väljer att sälja den eftersom jag inte är i behov av den just nu. Hur som helst blir det nog en billig 1900 och en gratis hagelbrakare i vapenskåpet när jag sålt dom andra prylarna. Vad säger ni? Är jag överdrivet optimistisk?
Publicerat Maj 5, 201313 yr Hur såg CG 1900 ut i skick? Det är väl lite drygt marknadspriset på en standard om den inte ligger i en obruten förpackning?
Publicerat Maj 5, 201313 yr Var finns du ? Jag kanske är intresserad av ett extra vapenskåp om du säljer billigt!
Publicerat Maj 5, 201313 yr Du behöver inte ligga sömnlös Hagelbrakaren funkar ju, inget skit för att den är billig, vapenskåpet kan du säkert kränga iväg, såg att du redan har en intresserad, ett extra skåp har man alltid nytta av!
Publicerat Maj 5, 201313 yr Jag är ingen direkt kännare av priser men den intuitiva reaktionen är ju att detär bra pris på "kittet". Om grejerna passar dig så är det ju strålande. Och som svar på din andra fråga: Nej jag tycker inte du är överdrivet optimistisk.
Publicerat Maj 5, 201313 yr Författare Var finns du ? Jag kanske är intresserad av ett extra vapenskåp om du säljer billigt! Jag finns i Sundsvallstrakten. Skåpet står ännu så länge kvar i Bollnäs.
Publicerat Maj 5, 201313 yr Författare Hur såg CG 1900 ut i skick? Det är väl lite drygt marknadspriset på en standard om den inte ligger i en obruten förpackning? Nyskick, enligt säljaren. Jag köpte prylarna osett per telefon. Det är en äldre herre som verkar seriös och rädd om grejorna. Inte mycket använd heller, enligt honom.
Publicerat Maj 5, 201313 yr Författare Jag är ingen direkt kännare av priser men den intuitiva reaktionen är ju att det är bra pris på "kittet". Om grejerna passar dig så är det ju strålande. Och som svar på din andra fråga: Nej jag tycker inte du är överdrivet optimistisk. Ja, det var den känslan jag fick också. Och jag har ju kikat runt efter en 1900 i några månader nu. Jag hade en HVA 1900 30-06 som jag fick ärva efter min far, som jag sålde när jag flyttade från Dalarna. Och som jag saknat den bössan!
Publicerat Maj 5, 201313 yr Nyskick, enligt säljaren. Jag köpte prylarna osett per telefon. Det är en äldre herre som verkar seriös och rädd om grejorna. Inte mycket använd heller, enligt honom. Ok! Då är det ju bara att du slår till utan att blinka.