Musköt 1,326 Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Alltid kul att höra vilka som ska ställa. Själv ställer jag utställningshunden (Funny) och Eliasson ska ställa Tikka. Quote Link to post Share on other sites
mats_bengt 582 Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Jag ska ställa Zally, brukar ju göra succé i Torne Tror det ska gå lite lugnare än med Zeppo, Quote Link to post Share on other sites
Musköt 1,326 Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Jag ska ställa Zally, brukar ju göra succé i Torne Tror det ska gå lite lugnare än med Zeppo, Jag grämer mig fortfarande över att jag missade Zeppos uppvisning för några år sedan. Quote Link to post Share on other sites
Roger L 1 Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Den såg jag, såå illa var det väl inte Hunden hade ju skitkul, husse var av en helt annan åsikt Skulle ju anmält min lilla odåga oxå men kom på det försent, tyvärr Quote Link to post Share on other sites
Musköt 1,326 Posted May 14, 2013 Author Share Posted May 14, 2013 Den såg jag, såå illa var det väl inte Hunden hade ju skitkul, husse var av en helt annan åsikt Skulle ju anmält min lilla odåga oxå men kom på det försent, tyvärr Är ju konstigt. Håller inte jag ordning på er så blir det inte bra. Hade ju räknat med att du skulle dit. Quote Link to post Share on other sites
mats_bengt 582 Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Är ju konstigt. Håller inte jag ordning på er så blir det inte bra. Hade ju räknat med att du skulle dit. Måste varit så året efter för då blev han bästa unghane bland Jämtarna. Lite synd att man inte ställer ut honom mer, då han är riktigt snygg och det steget han har får man leta efter! Quote Link to post Share on other sites
Musköt 1,326 Posted May 14, 2013 Author Share Posted May 14, 2013 Måste varit så året efter för då blev han bästa unghane bland Jämtarna. Lite synd att man inte ställer ut honom mer, då han är riktigt snygg och det steget han har får man leta efter! Ja men håll ögonen öppna så ska du få se en fin tik. Quote Link to post Share on other sites
Musköt 1,326 Posted May 14, 2013 Author Share Posted May 14, 2013 Fasen vad denna utställningen har växt! När jag var på den första gången för 10 år sedan så var det 80-90 hundar till start. I år fick jag start.nr 203! Quote Link to post Share on other sites
Musköt 1,326 Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 Fan vad hundar det blir. Högsta start.nr var 223! Men det var kul att se att det var 9 vsl anmälda. Quote Link to post Share on other sites
Roger L 1 Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Är ju konstigt. Håller inte jag ordning på er så blir det inte bra. Hade ju räknat med att du skulle dit. Ja du har nog fan rätt Får väl åka på en annan utställning , en såndär med en massa Snuffsan o Tuffsan som helatiden blir kammade och strypta i ringen Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts