Publicerat Maj 11, 201313 yr Paket 1: T3 lite, stalon whisper, vortex diamondback och warnefästen för 13990kr på jakt och trofe i boliden. Paket 2: T3 lite, ace ultra sl5, belyst burris e3 och optilockfästen för 14990. Vilken är vettigast? Skulle nog helst ta paket 2 men med stalondämparen men jag vet inte.
Publicerat Maj 15, 201313 yr eller hitta en beggad t3 eller en browning ax-bolt, sen åker du till xxl o köper en zeis kikare
Publicerat Maj 20, 201313 yr Hjälpte brorsan att skjuta in sin T3 Hunter 308w under helgen och denna har en Stalon Whisper. Jag blev imponerad av den snärtiga men samtidigt låga knallen(Indiana Jones-pisksnärt-i-tom-gympahall-snärt), balansen i bössan och hur hela paketet inger en känsla av topkvalla trots mag & varbygel i plast! Det blir en T3:a med Stalondämp för mig med
Publicerat Maj 20, 201313 yr Jag väntar på licens på en tikka t3 hunter 30 06 . Kände på flera olika modeller med syntetsstock men jag tyckte huntern passade mig bäst och så gillar jag träkolvarna lite mer