Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Laser till eftersök

Featured Replies

Publicerat

Är inte mycke för lull lull på bössan när de gäller till eftersök. Men har ändå börjat fundera på en laser till bössan.

Vet inte än vart jag skulle kunna fästa den eftersom jag vill ha en ganska slimmad bössa, men min fråga är, vilken styrka ska de va på lasern för att man ska kunna se den på kanske 150m?

Publicerat

Har en som sitter i en vapenlampa, rätt kass som produkt och den syns inte så bra på lite håll över 80m, det är mest i närmiljö som den har en viss förmåga, nu vet jag inte styrkan på den där och den är inte hemma, men den gör sig bättre på film som effekt.

Publicerat
  • Författare

Misstänker att de är ploj. Får forska lite till får ja se

Publicerat

Känns som att man likaväl kan köra en vanlig eftersökslampa på bössan? Nu har jag inte testat laser men med min eftersökslampa kan jag skjuta på 100 m och fortfarande se vad jag skjuter på.

Publicerat
  • Författare

Lampa har ja, tänkte mest att ha lasern när man bara ser två ögon och ska få till ett bra skott. Men å andra sidan kanske man börjar leta efter en röd prick när man ska ha koll på hund kulfång å allt annat. Ett störnings moment till kanske.

Publicerat

Lampa har ja, tänkte mest att ha lasern när man bara ser två ögon och ska få till ett bra skott. Men å andra sidan kanske man börjar leta efter en röd prick när man ska ha koll på hund kulfång å allt annat. Ett störnings moment till kanske.

Ser man bara två ögon, hur fasen kan man då avgöra vad man skjuter och var man skjuter?

Publicerat

I de lägena man bara ser ögon skulle jag aldrig skjuta.

Publicerat

Lasersiktets fördelar är ju vid skott på nära håll. Jag har varit rätt sugen på att testa men då som ett komplement vid de riktigt korta skotthållen.

Publicerat
  • Författare

Det blir nog för mycket att hålla reda på, tror ja.