Publicerat Maj 12, 201313 yr Har byggt på en liten koja nu i en månads tid och i morgon är det dags att till sist lägga in ett par mattor och sen köra ut den på plats Tänkte att jag skulle visa hur den ser ut här, och se om jag kanske har missat något!
Publicerat Maj 13, 201313 yr Blir det inte svårt att stå och balansera på ett par hjul, och samtidigt kunna skjuta ser bra ut!
Publicerat Maj 13, 201313 yr Blir det inte svårt att stå och balansera på ett par hjul, och samtidigt kunna skjuta ser bra ut! Äh, på så vis håller han sig lättare vaken under dom långa passen!
Publicerat Maj 13, 201313 yr Författare Blir det inte svårt att stå och balansera på ett par hjul, och samtidigt kunna skjuta ser bra ut! Haha! Får nog förankra den lite kanske Men annars kan det ju öka svårighetsgraden lite
Publicerat Maj 13, 201313 yr Ser jättebra ut! Har du målat den med tjära och terpentin?Smidig storlek som gör att den kommer vara grymt lätt att flytta vid behov.
Publicerat Maj 13, 201313 yr Författare Ser jättebra ut! Har du målat den med tjära och terpentin? Smidig storlek som gör att den kommer vara grymt lätt att flytta vid behov. Tack! Den är målad två gånger med en svart färg jag hittade på ByggMax. Sen hade jag lite gammal Cuprinol som jag behandlade draget/stommen med. Att den skulle vara smidig att flytta var ett krav från början. Är bara att spänna för traktorn och köra den dit jag vill ha den
Publicerat Maj 14, 201313 yr Kan du inte sätta hyllan högre så du får lättare stöd? Annars ser den trevlig ut. iPad Tapatalk HD
Publicerat Maj 14, 201313 yr Författare Kan du inte sätta hyllan högre så du får lättare stöd? Annars ser den trevlig ut. iPad Tapatalk HD Jag satte den lite lägre för att jag vill kunna sätta armbågen mot hyllan som stöd. Ska dock lägga en bit madrass eller liknande på hyllan också...
Publicerat Maj 14, 201313 yr Jag satte den lite lägre för att jag vill kunna sätta armbågen mot hyllan som stöd. Ska dock lägga en bit madrass eller liknande på hyllan också... Samtidigt är det bra att ha prylar som Termos osv lätt tillgängligt men inte synligt i fönstret eftersom rörelser syns ganska tydligt.