Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hemsidan?

Featured Replies

Publicerat

Har en stilla fråga.. när kommer SJF sidan fungera normalt igen? Den är segare än sirap! Tänkte det skulle rätta till sig efter ett tag, men det verkar inte ha blivit bättre. Finna det ngn plan att få det att funka lite snabbare även i IE?

Publicerat

Det gör det. Hur nära man är en lösning på detta vet jag däremot inte. Ska kolla...

Publicerat

Jag upplever även att hemsidan fungerar dåligt även på mobila enheter, så som iPAD och Windows Phone. Det kan t ex röra sig om svårigheter att navigera genom menyerna.

Borde vara en självklarhet att en ny hemsida på den här nivån har ett mycket bra stöd för mobila enheter.

Publicerat

Specificera gärna Matin. Jag upplever att den kan se konstig ut under laddningsfasen, vilket tar alldeles för lång tid, men att det sedan "rätar ut sig". Självklart vill vi att detta ska funka perfekt! Vi som skriver här är dock förstås bara administratörer av delar av sidan så att vi kan lägga in och uppdatera saker, dvs vi får bolla era synpunkter vidare utan att nödvändigtvis kunna svara själva.

Publicerat

Nya hemsidan är inte bra. Alldeles för grafiktung och komplicerat uppbyggd. Den laddar ju om grafiken hela tiden. Segt att köra en iPad av senare modell t o m. Allting tar tid....man orkar inte vänta. Tänk på att bygga sajten för normaldator och normalbredband. Webbyrån som gjort detta kanske sitter med 40-50 mb nedströms och bra dator. Jag har ADSL och 13 mb och hemsidor brukar gå riktigt bra men detta blir bara segt.

Tyvärr blir det att man drar sig för att gå in där. Hoppas det rätar ut sig.

iPad Tapatalk HD

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.