Publicerat Maj 14, 201313 yr En kompis till mig har precis skrivit godkänt och kommer att skjuta upp på torsdag. Otroligt målmedveten och j-vligt sugen på att komma ut och jaga. Så jag tänkte hjälpa honom lite genom att leta reda på en bra bössa och sikte till honom. Budgeten är inte så stor då första kotten tittade ut nyligen. Han har snöat in lite på en 1640 eller liknande, helst med syntetstock men inget krav. Den ska användas till all typ av jakt så klass 1 är vad som gäller. Optiken ska helst vara begagnad kvalitet med lägsta förstoring på 3-4 gånger. Så vad har ni själva att sälja eller vet om det finns något lämpligt hos någon handlare eller privatperson? Hjälp en blivande jägare!
Publicerat Maj 14, 201313 yr Har en http://www.blocket.se/jamtland/Weaterby_cal_308_46448357.htm?ca=3&w=1 Sänkt pris till 5500
Publicerat Maj 15, 201313 yr Jag hör av mig under helgen när jag kommer hem. Är i norge nu. Så får du bilder