Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bästa vaccumförpackaren?

Featured Replies

Publicerat

Jag har börjat kika efter en vaccumförpackare men blir inte ett jäkla dugg klokare av de tester jag läser. Letar efter en maskin som klarar av en laxsida lika bra som en ripa eller bär. Klarar alla maskiner av rullar eller måste det vara en speciell maskin till det? Har hört att om man köper för billigt så blir påsarna dyrare. Klarar inte alla maskiner alla påstyper eller måste det vara ett speciellt märke? Hur mycket måste man lägga för att inte bli besviken och vad anser ni vara den bästa vaccumförpackningsmaskinen om man bortser från de allra dyraste proffsgrejorna utan håller sig runt eller under 4000kr?

Publicerat

Jag är nöjd med Foodsaver 2860 som vi har.

http://cdon.se/hushall/foodsaver-v2860-i-p22724644?gclid=CLLplfbRo7cCFaN4cAod-ikA7Q

Ja, det är ju en speciell plastpåse till vacumpacken. Det går inte med vanliga fryspåsar.

Inte till den som vi har iaf. Den har ju blivit billigare i samma takt som dom har blivit populära maskiner i köket.

Det finns säkert maskiner som är bättre men det vet jag inte vilka det är.

Publicerat

Har en OBH Nordica, funkar kanon. Billig i sammanhanget och "does the job".

Du måste dock till alla maskiner köpa lite tjockare speciella påsar. Jag har testat flera sorter och samtliga funkar med min.

iPad Tapatalk HD

Publicerat

Du måste dock till alla maskiner köpa lite tjockare speciella påsar. Jag har testat flera sorter och samtliga funkar med min.

iPad Tapatalk HD

Samma här.

Publicerat

Jag har snöat in lite på lavas maskiner och ska jag investera så blir det nog en LAVA 200 Premium, http://www.la-va.com/vacuum-sealer-v200-premium.htm

Automatisk svetsning när 0,9 bars vaccum inträtt, kraftiga pumpar som pumpar mycket luft och premium maskineen har dubbla svetsar...

Just nu till kampanj på Intropris.se

http://intropris.se/default.asp?c=shop&supcat=11&cat=2157&id=54934&artID=36485

Publicerat
  • Författare

Den såg trevlig ut. Jag ska snart till norge och fiska och hade tänkt skaffa en innan dess.

Publicerat
  • Författare

Det blev en foodsaver 2860. Bara hoppas att den duger.

Publicerat

Det blev en foodsaver 2860. Bara hoppas att den duger.

Kul o grattis Nils till ett bra köp!

Bara du ser till så att du inte får fiskslemm där påsen ska förslutas så går det bra.