Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bradley Smoker

Featured Replies

Publicerat

Velar lite fram och tillbaka ang köp av en Bradley. Först och främst om jag överhuvudtaget ska köpa en och utifall att jag gör det....Vilken ska man köpa?

Har i dagsläget en röktunna samt en kombinerad kall/varmrök. Tycker det är kul att röka och det är ju så förbannat gott. Tyvärr blir inte dessa rökar så flitigt använda då det krävs en del passande vid dom och man har ju alltid så mkt annat att göra. Var hos en bekant för ett tag sedan som köpt sig en Bradley(digital 6-gallers) och den var han väldigt nöjd med och det jag fick smaka på var väldigt gott.

En 4-gallers skulle räcka för min del. Hur är stor är skillnaden mellan en orginal och en digital? Enligt försäljare är den digitala i princip passningsfri medans man kan behöva passa orginalen något emellanåt...Är den digitala så mkt bättre? Jag läste nånstans att termostaten på den digitala inte var så bra egentligen...den kunde diffa uppemot 30grader i sämsta fall...då kan man ju lika gärna vara utan!! Prisskillnaden mellan Orginal och digital är ju ca 1500:-...är skillnaden dessa emellan värd de pengarna, kanske bättre att lägga de pengarna på lite extra puckar ist. Vill ha reda på allt jag kan om dessa rökar så ni får gärna ösa på med era synpunker....fördelar nackdelar tips och råd. Tackar på förhand

Publicerat

Velar lite fram och tillbaka ang köp av en Bradley. Först och främst om jag överhuvudtaget ska köpa en och utifall att jag gör det....Vilken ska man köpa?

Har i dagsläget en röktunna samt en kombinerad kall/varmrök. Tycker det är kul att röka och det är ju så förbannat gott. Tyvärr blir inte dessa rökar så flitigt använda då det krävs en del passande vid dom och man har ju alltid så mkt annat att göra. Var hos en bekant för ett tag sedan som köpt sig en Bradley(digital 6-gallers) och den var han väldigt nöjd med och det jag fick smaka på var väldigt gott.

En 4-gallers skulle räcka för min del. Hur är stor är skillnaden mellan en orginal och en digital? Enligt försäljare är den digitala i princip passningsfri medans man kan behöva passa orginalen något emellanåt...Är den digitala så mkt bättre? Jag läste nånstans att termostaten på den digitala inte var så bra egentligen...den kunde diffa uppemot 30grader i sämsta fall...då kan man ju lika gärna vara utan!! Prisskillnaden mellan Orginal och digital är ju ca 1500:-...är skillnaden dessa emellan värd de pengarna, kanske bättre att lägga de pengarna på lite extra puckar ist. Vill ha reda på allt jag kan om dessa rökar så ni får gärna ösa på med era synpunker....fördelar nackdelar tips och råd. Tackar på förhand

Jag använder den inte själv men har känner några som säljer bradley.

Dom säljer väldigt mycket till yrkes rökare som använder de digitala för både fisk ock kött. dessutom vet jag att några om inte alla Olearys restauranger använder deras skåp för smaksättning av kött. Så om de används av företag som livnär sig så tror jag att dom funkar bra.

Publicerat

Har en Bradley Digital 4 galler. Oförskämt enkel att använda, dock har jag inte mycket till referens då detta är min första rök. Fyll röret med puckar å gör vad du vill, drick öl eller spela gitarr. Jag byter vattnet en eller två gånger varje rökning men annars passningsfri.  

Publicerat

Utan att ha testat bradley, så finns ju alternativet med gasolrök.

vet att citygross har en för ca 2500kr.

jag vet inget om någon men , bara så du vet att det finns alternativ!

Publicerat

självklart ska du köpa en bradley om du vill gå den enkla vägen. Annars kan du ganska enkelt fixa till din röktunna så den blir nästan självgående. En elektrisk grilkolständare som värmare till rökspånet och en termostat är det som krävs. Efter ombyggnad och personlig inkörning behöver du bara fylla på spån typ morgon och kväll.

• 1 month later...
Publicerat

Köpte du någon rök ? Jag funderar på att köpa en intressant att veta om du rökt något .

Publicerat

Köpte du någon rök ? Jag funderar på att köpa en intressant att veta om du rökt något .

Bara köpa. Nöjd med min.

post-269-13722763601148_thumb.jpg

Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2. Alla stavfel har jag gjort med flit.

Publicerat

Håller med, den gör jobbet.

Nyligen köpt en storsäck nitritsalt och tänker på förvaringen. Det går ju typ bara ett kilo per rökning så hur förvarar ni saltet, är det känsligt?

Publicerat

Publicerat

Har en säck står i källaren.