Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

koppla extra skärm till megalink

Featured Replies

Publicerat

jag undrar om nån har kopplat till en extra dataskärm till megalinks system för i dag så har vi på älgbanan skärmen ute vid skjutplatsen och vi skulle vilja flytta in den till skjutledarens plats och har en lös dataskärm ute vid skjutplatsen så dom som vill kan se på skärmen hur det tog och dom som inte vill slipper och jag kollade på det i dag och stötte på patrull direkt då kontakten är olika  så finns det nån skarv att köpa eller måste man tillverka en egen variant 

mvh

fredrik

Publicerat

jag undrar om nån har kopplat till en extra dataskärm till megalinks system för i dag så har vi på älgbanan skärmen ute vid skjutplatsen och vi skulle vilja flytta in den till skjutledarens plats och har en lös dataskärm ute vid skjutplatsen så dom som vill kan se på skärmen hur det tog och dom som inte vill slipper och jag kollade på det i dag och stötte på patrull direkt då kontakten är olika  så finns det nån skarv att köpa eller måste man tillverka en egen variant 

mvh

fredrik

Kör de vanlig S-VGA kontakt finns det aktiva splittar och köpa.

Typ:

http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/kablar-adaptrar/vga/splitter/vga-splitter-2-port-p98282

http://www.dustin.se/product/5010196165/aten-vs-92a-vga-splitter-2-port/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

Rekomenderar en aktiv, mindre signal förluster, men det finns y-kablar med..

http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/65150-deltaco_vga_splitter_y-kabel_for_2_monitorer

Publicerat
  • Författare

dom gör ju inte det  som vanligt ger jag knappt halva infon megalink kör med en stor rund kontakt

Publicerat

Gratulerar, då kan det vara i princip vad som helst ;) En snabb koll på Elfas hemsida listade 1680 produkter under kategorin "cirkulära kontaktdon", men om du kan få fram en bild så kan den nog identifieras. Sen får du nog förbereda dig på att skaffa en splitter och sen löda om med egna kontakter.

/Patrik

Publicerat
  • Författare

fan fan jävla slarvpelle jag är 

får i väg och ta en bild på det