Publicerat Maj 27, 201313 yr HEJ Ska köpa en ljuddämpare. Har blivit rekommenderad VMAC 8. Men någon som har erfarenhet av RCC eller BR Reflex? De är lite billigare.
Publicerat Maj 28, 201313 yr En i jaktlaget skjuter med en RCC. Dämparen gör vad den ska, lagom stor. jag har själv provskjutit med den dämparen, och de är som att skjuta med en helt annan kaliber. Bara + får RCC
Publicerat Maj 28, 201313 yr Varken RCC eller BR har samma kvalitet som vallrud, BR är en extremt gammal design, oeffektiv och stor, RCC tja de är inte effektiva.Christian
Publicerat Maj 29, 201313 yr Ja just BR reflex är väl inte nått jag skulle köpa eller rekommendera. Sen finns det en del andra som är bra.
Publicerat Maj 29, 201313 yr Stalon Whisper Magnum är ett annat alternativ ifall du tittar på prislappen, dessutom förlänger den bössan med endast 11cm jämfört med Vmac 8, 18cm... /Cris
Publicerat Maj 29, 201313 yr Jag är väldigt nöjd med min frontmonterade B&T på min 9,3-a, kostar strax under 3000.