Publicerat Maj 29, 201312 yr Är det nån som kan uttala om priserna på en hagelpang i Danmark. Jag var inne på Hunters House i Köpenhamn å herrejösses va goa bössor de hade. Bla en sleevad H&H för 98000 dkr, funderade på att sälja en njure men man vill ju ha koll på priset först /M
Publicerat Maj 29, 201312 yr Du har varit inne på det absolut dyrast stället i danmark.. Hade ett par studiekamrater som jobbade extra där, bland annat med jägarexamen (jagtegn), vill minnas att en intensivkurs kostade ca 30.000 dkk.. Mycket bankdirektörer som kunder om man säger så.. Generellt är priserna på pangar samma eller något billigare än sverige, kan dock inte utala mig om prisnivån i den "finare" delen av hagelbössor.
Publicerat Maj 29, 201312 yr Författare Du har varit inne på det absolut dyrast stället i danmark.. Hade ett par studiekamrater som jobbade extra där, bland annat med jägarexamen (jagtegn), vill minnas att en intensivkurs kostade ca 30.000 dkk.. Mycket bankdirektörer som kunder om man säger så.. Generellt är priserna på pangar samma eller något billigare än sverige, kan dock inte utala mig om prisnivån i den "finare" delen av hagelbössor. Fick lite den känslan ffa på ordinarie bössor. Vissa av svs var ganska bra i pris. Det handlar ju mycket om hur mycket man har att jämföra med oxå /M
Publicerat Maj 29, 201312 yr Du har varit inne på det absolut dyrast stället i danmark.. Hade ett par studiekamrater som jobbade extra där, bland annat med jägarexamen (jagtegn), vill minnas att en intensivkurs kostade ca 30.000 dkk.. Mycket bankdirektörer som kunder om man säger så.. Generellt är priserna på pangar samma eller något billigare än sverige, kan dock inte utala mig om prisnivån i den "finare" delen av hagelbössor. Nä, det är Guns&Gents.... T
Publicerat Maj 29, 201312 yr Är det nån som kan uttala om priserna på en hagelpang i Danmark. Jag var inne på Hunters House i Köpenhamn å herrejösses va goa bössor de hade. Bla en sleevad H&H för 98000 dkr, funderade på att sälja en njure men man vill ju ha koll på priset först /M Det som vi kallar brukspangar kostar mer, har de lite gravyr eller en bra träbit så bli rätt mycket dyrare. Ingen garderob och dansken gillar att glänsa lite. Dyrare pangar, nu snackat vi premium till lyx, så är priserna här som där - om säljaren vet vad de säljer. HuntersHouse är inte billiga, men de är inte direkt dyra heller..... Britterna där kostar vad de kostar annorstädes om du ser till vad handeln tar i de flesta anda länder USA undantaget, där kostar de 50% mer. T
Publicerat Maj 29, 201312 yr Författare Det som vi kallar brukspangar kostar mer, har de lite gravyr eller en bra träbit så bli rätt mycket dyrare. Ingen garderob och dansken gillar att glänsa lite. Dyrare pangar, nu snackat vi premium till lyx, så är priserna här som där - om säljaren vet vad de säljer. HuntersHouse är inte billiga, men de är inte direkt dyra heller..... Britterna där kostar vad de kostar annorstädes om du ser till vad handeln tar i de flesta anda länder USA undantaget, där kostar de 50% mer. T Ok misstänkte att du visste. Jag är lite inne på att ändra om i garderoben, kränga min SoS och spara ihop till en britt. Det var en jäkla balansskillnad på en bössa i 15-16 tusenkronorsklassen å min... Å de e ditt fel pmt /M
Publicerat Maj 30, 201312 yr ...... Å de e ditt fel pmt /M He, he, he, he.... Evil me, evil me./Belzebub själv