Publicerat Augusti 13, 200619 yr Tja!! Jag köpte en ny! 682 gold i våras och jag har skjutit ca 1200 skott på trapbanan med den, igår skulle jag skjuta lite skeet men när dubbleerna kom så laddade inte bössfan! om. När jag skjuter underpipan först så laddar den inte om men när överpipan skjuter först då verkar det funka. Skitkul bössan kostar ju 25000skr, har någon hört om liknande problem?
Publicerat Augusti 13, 200619 yr Hej! En av dom fd tävlingsskyttarna i hbg hade en ny beretta bock som gjorde precis som du beskriver...vet inte vad som hände dock, kontakta din vapenhandlare är mitt enda råd...
Publicerat Augusti 13, 200619 yr Bistod en kamrat att ta bort automatsäkringen på en ultralight. Plockade dän kolven och vips! - så föll en skruv ut! Vi kom efter dialog med handlarens smed fram till att det var en dublettskruv till säkringstangentfjädern. Den hade legat inne i mekanismen och fått stryk ett antal skott, men märkligt nog inte ställt till något mer. Ni har väl ingen reservskruv liggande lös i mekanismen?