Publicerat Juni 4, 201313 yr Nu får jag inte tag på grejorna på midway. Från ena dagen till nästa var det jag hade tänkt köpa slut. Kan ni hjälpa mig ? Jag har inte koll baser och fästen till Winchester. Skena eller baser ? Vilka fästen ? Har en kompis som skall till USA och kan ta med ett par Spuhr-fästen. Det blir en Boyds-stock direkt från Boyd eftersom allt på midway är slut utom Houge-stockarna. Är jag dum som inte väntar på Bell och Carlson. Då hinner jag absolut inte få bössan till älgjakten. Om jag inte handlar från USA var hittar jag sakerna i Sverige eller Europa? Jag är mycket tacksam för både tipps och råd -Johan
Publicerat Juni 4, 201313 yr Dum fråga, men är Spuhrfästet billigare i Usa? Tillverkas det inte i Sverige?
Publicerat Juni 4, 201313 yr om dom tillverkas i sverige eller ej är omtvistat, beror mer på om man anser skåne tillhör sverige eller inte
Publicerat Juni 4, 201313 yr Författare Spuhr-ringar från GP-rifle.se 3200 kr + frakt. Ringar. Spuhr-ringar från milehighshooting.com kosar 370 dollares och det blir med dagens valuta 2400 kr. Som med mycket annat. Har hittat billiga Norma-hylsor i USA. Lönade sig till och med att skicka efter. Men om man köper fästena i sverige var köper man dem då ?
Publicerat Juni 5, 201313 yr Dum fråga, men är Spuhrfästet billigare i Usa? Tillverkas det inte i Sverige? Du måste jämföra priserna före skatt, inte allt har höga importtullar och frakt är billigt.
Publicerat Juni 5, 201313 yr http://spuhrwebshop.com/en/ ex, eller gp , eller någon av dom andra åtterförsäljarna som är liste som återförsäljare
Publicerat Juni 5, 201313 yr Författare Jag har dessutom en kompis som kan ta dem i kameraväskan från USA. Det blir nästan 1000 kr billigare i slutändan. När pengarna tas ur kassan som även skall räcka till semester, barnstövlar, makrilldrag, kajaker, rullskidor, klätterprylar, fotbollskor, nytt bensinkök, liggunderlag, fiskejacka, osv, osv osv.... letar jag efter bästa tillbud på nätet och då är sällan sverige ett alternativ. Ser från länken ovan att de bara kostar 2600 kr här. Ganska stor skillnad jämfört meg GP-rifle som jag har tittat på. De tar 3200 kr för samma pryl. Ni ser vad "djungeln" kan ställa till med !!
Publicerat Juni 5, 201313 yr Du kolla lite nogrannare... Priset i Håkans webshop är ex moms... Du måste välja incl. VAT
Publicerat Juni 5, 201313 yr Författare ...men 2600 kr var ju utan moms. Priset enl hemsidan i USA ligger 8-900 kr under det här i sverige.