Publicerat Augusti 14, 200619 yr Och konstigt nog så funkade dom säkert bra utan kompositmaterial, tumhålskolvar mm
Publicerat Augusti 14, 200619 yr Sin Loi my boy ;D Usch en sån här bössa kan jag snöa in fullständigt på /Micke
Publicerat Augusti 15, 200619 yr För 1500 dollar borde man få lite mer än en gammal bokstock från Husqvarna ;D
Publicerat Augusti 15, 200619 yr Vem bryr sig om vilken stock bössan har? det är ju kartongen man är ute efter! Dessutom är både modellen och jag framtagna 1966 ;D /Micke
Publicerat Januari 17, 200719 yr Vem bryr sig om vilken stock bössan har? det är ju kartongen man är ute efter!Dessutom är både modellen och jag framtagna 1966 ;D /Micke Är du så jäkla gammal? ;D Själv e man bara 72:a men rätt tunnhårig, nåväl ung i alla fall
Publicerat Januari 17, 200719 yr Är du så jäkla gammal? ;DSjälv e man bara 72:a men rätt tunnhårig, nåväl ung i alla fall Hörru din gammla lappsparv det heter att jag är sex år mognare,erfarnare,klokare och framför allt VACKRARE än vad du är"host"kalhygge"host" Jag vann...igen ;D /Micke
Publicerat Januari 17, 200719 yr Författare Det verkar som om Remington har redan ersatt sin 22:a mod 404 med en ny modell som heter Model Five.....ser onekligen läcker ut den med! http://www.remington.com/products/firearms.../model_five.asp
Publicerat Januari 17, 200719 yr -66 rules kalhygge ??? Nja gallrad ungskog låter bättre ;D ;D Tackar, precis vad jag tänke, gallrad ungskog slår gammalt kalhygge ;D Hur som helst, jag har köpt en 640 i 30-06 med facettslipat slutstycke och låtit blånera om hela skapelsen. Den kanske är från samma årtal som MrMauser vilket faktiskt viar att skönhet kan vara gammal. Om et sen stämmer överens med MrMauser måste jag ha överläggning med Fredde om som besökt MrMauser. Varför finns det ingen MrMauser under tråden "En bild på oss" ????? Blir bilden för skrynklig?? ;D
Publicerat Januari 17, 200719 yr Varför finns det ingen MrMauser under tråden "En bild på oss" ?????Blir bilden för skrynklig?? ;D Du är inte bara flintis du är kraftigt skumögd också ;D Efter din senaste gråtattack före jul över att inte ha fått se mitt vackra plyte, så lade jag min vänliga själ givetvis in en idolbild som du kan ha vid huvudkudden ;D Kanske dags att besöka optikern? /Arnold Mauser