Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Höga Kusten Game Fair, 29-30 juni

Featured Replies

Publicerat

Är det några härifrån som ska dit i år? Jag var dit förra året, tyvärr på den jäkligt regniga och leriga dagen, men det var ett bra arrangemang. Också i år tycker jag upplägget verkar bra, med en hel del intressanta föreläsningar mm.

Publicerat

Tänkte åka på lördag men då krocka det med Bröllop! Men söndag ska jag dit om så jag ska åka taxi :thumbsup:   ja jag tyckte det var bra ifjol trots regnet som var på lördan,, tror å hoppas det blir ännu bättre i år .

Är det några härifrån som ska dit i år? Jag var dit förra året, tyvärr på den jäkligt regniga och leriga dagen, men det var ett bra arrangemang. Också i år tycker jag upplägget verkar bra, med en hel del intressanta föreläsningar mm.

Publicerat

Jo men visst tusan måste man åka på det. Jättekul att det finns flera "game fairs" här i kring.

Publicerat

Var där förra året och gled runt i leran, ska dit år oxå, Blir en semester tripp med frun. Måste ställa upp och vara på Ikea i Sundsvall. Sen blir det en liten tripp till fjälls.

Publicerat
  • Författare

Jag tycker de fick till en bra mix av utställare förra året, och i år borde det väl inte vara sämre ställt. I år ska jag försöka pricka in några föreläsningar också, tror att både Ekbergs och länsstyrelsens kan vara intressanta...

• 2 weeks later...
Publicerat

Ska nog dit på lördag om nu inget oplanerat inträffar och det hoppas jag att det inte gör  :cool:

Publicerat
  • Författare

Det blir lördag för mig också.

Publicerat

Nån som har koll om Z aim är där ?. Hittar ingen om att dom är det .

Publicerat

Har varit där och kan inte påstå att jag tycker det var värt de där 140 kronorna faktiskt och sorry BAMSE, men det kommer jag inte ihåg om de var  :happy:

Publicerat

Håller med var där idag, gick efter en timme. Lite av poängen med en mässa att kunna erbjuda förmånliga priser på nya och gamla produkter men tycker utställarna misslyckades totalt med det. Var samma priser som i butik ... jaja vi hade ju iallafall tur med vädret.

Publicerat

Kan hålla med om mässpriser.

Klart att de ska ha specialerbjudande på mässor!!!

De tyckte ja var surt i de stånd jag ville köpa ngt.

Tycker dock att de flesta utställare som var där gjorde ett bra jobb ändå.

Enligt källa så var det 30talet fler utställare i år o fler betalande besökare Men.....

Nog kan de bli större, fler o säkert bättre.

Men jag e nöjd!

HK Gamefair e ju trots allt bara inne på 2a året.

Sprang dock av det på mindre än 2h o resten satt jag som representant för Bretonklubben på hundtorget.

post-399-0-13299900-1372524282_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

Z-aim var tyvärr inte där i år, var på jakt efter doftlockmedel men gick bet. Trevligt var det iallafall och några fynd blev det ändå!

Publicerat

Kan hålla med om mässpriser.

Klart att de ska ha specialerbjudande på mässor!!!

De tyckte ja var surt i de stånd jag ville köpa ngt.

Tycker dock att de flesta utställare som var där gjorde ett bra jobb ändå.

Enligt källa så var det 30talet fler utställare i år o fler betalande besökare Men.....

Nog kan de bli större, fler o säkert bättre.

Men jag e nöjd!

HK Gamefair e ju trots allt bara inne på 2a året.

Sprang dock av det på mindre än 2h o resten satt jag som representant för Bretonklubben på hundtorget.

attachicon.gifHögaKusten gamefair.jpg

Jag håller ed om att dom gör ett bra jobb! Mässan var bra men som tidigare nämnt...mässpriserna bör vara bättre!

Något jag saknade var försäljning av fällor, hade hoppats på att köpa mig en ny grävling fälla samt lite nya slag

järn! 

För doftmedel gå in på www.trappern.se och kolla, bra grejer :)

Publicerat

Hade hoppats att kunna åka dit imorgon men det sket sig :/

Publicerat
  • Författare

Oneshot, jag ska absolut beställa Trapperns lockmedel, har läst en hel del gott om det! Tycker det är trist att det inte finns större utbud av tillbehör för fällfångst på de mässor jag varit på, fångstkulturen är väl inte helt på utdöende i Sverige?!

Publicerat

Fick ett bra pris på en Garmin Peijl med karta annat trevligt. Åt gott i Ekbergs tällt. Han även byta några ord med både Thomas Ekberg och Mikael Jägare.