Publicerat Juni 14, 201313 yr Som rubriken lyder, dessa satt på swarren när jag köpte den. Det enda jag med säkerhet vet är att det är stålringar
Publicerat Juni 14, 201313 yr Ovan verkar prickat in märket http://www.leapers.com/prod_detail.php?mitem=mount&level1=Scope_Ring&level2=Picatinny/Weaver_Ring&itemno=RGWM-30H4&status=&mtrack=12m3 Jag skulle rekommendera att vända ringarna så spännskruven sitter på samma sida för att ringarna troligen linjerar bättre då
Publicerat Juni 15, 201313 yr Författare Tack för svaren, ringar är bara muttrade dit på måfå så därav det tvivelaktiga montaget. Men är ringarna i sig nått att ha?
Publicerat Juni 15, 201313 yr Stålringar var det med säkerhet, ja...not! ;-) Swarren förtjänar bättre! :-)
Publicerat Juni 15, 201313 yr Författare Att gluggen förtjänar bättre ringar har jag efter lite surfande definitivt kommit fram till, dock fastnade dessa på kylskåpsmagneten så det verkar ju vara suspekt aluminium ;-)
Publicerat Juni 17, 201313 yr Definitivt inte stål i själva ringarna, men skruvarna är magnetiska... Ringar av den där typen kan du handla på DX m.fl. kinajunkställen för pyttelite, kvaliteten varierar mellan värdelöst och bra - utan att det syns på prislappen. Utan att veta skulle jag inte gärna använda dem på nåt där stadigheten spelar roll. -- Mats