Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Garmin kartor

Featured Replies

Publicerat

Hur är det funkar det med kartorna till 220 i en 320?

Publicerat

Det funkar, är lite fler färger i 320 har jag för mig så de ser lite annorlunda ut.

Publicerat
  • Författare

Det funkar, är lite fler färger i 320 har jag för mig så de ser lite annorlunda ut.

Låter bra.

Var en kompis till mig som bytt till 320 och hade inte fått sin gamla karta att funka i den, men vi får väl prova med en av mina istället.

Publicerat

Lite osäker men är inte garmin kartorna låsta på en viss enhet, "svarta" kartor ska funka iaf.

Publicerat
  • Författare

Lite osäker men är inte garmin kartorna låsta på en viss enhet, "svarta" kartor ska funka iaf.

Ja detta var inget original iallafall.

Publicerat

Det är lite spök med Garmins original kartor.... Vissa funkar bara på en enhet, vissa funkar på 2 enheter.

Men i princip så det som funkar på 220 ska funka på 320. Om dom nu inte är låst till en enhet..... Då funkar den bara till den enheten den är låst till.

Om jag är rätt underrättad så är det lika med tidigare "ful" kartor. Dom binds till en enhet.....

Publicerat

Beroende på hur kartan är upplåst: upplåst mot handenhetens id= funkar bara med 1 enhet.

Upplåst mot sdmicro kortets id= funkar i alla kompatibla garmin enheter.

Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk 2

Publicerat
  • Författare

Beroende på hur kartan är upplåst: upplåst mot handenhetens id= funkar bara med 1 enhet.Upplåst mot sdmicro kortets id= funkar i alla kompatibla garmin enheter.Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk 2

Då är det säkert där problemet är med hans karta.

Ska prova med en av mina fulkartor i en 320 idag så får vi se om det funkar. För dom är bara kopierade från ett kort till ett annat.

Publicerat

En kompis köpte 320 och visst fungerar kartorna men det bli något skumt upplösningen.

Har man samma zoom på hans 320 0ch min 220 så ser jag typ dubbelt så stort område

Publicerat
  • Författare

Provade med en av mina kartor i en 320 och det funkade inte alls.

Publicerat

Provade med en av mina kartor i en 320 och det funkade inte alls.

Funkar dom i en annan 220?

Om kartan är upplåst till din enhet, kan den kopieras till ett annat kort och ändå funka i din enhet, men inte i andra enheter.

Publicerat
  • Författare

Funkar dom i en annan 220?

Om kartan är upplåst till din enhet, kan den kopieras till ett annat kort och ändå funka i din enhet, men inte i andra enheter.

Jo de funkar i båda mina 220 och ett gäng andra. :) Har aldrig haft problem med dem i någon 220.
Publicerat

Jo de funkar i båda mina 220 och ett gäng andra. :) Har aldrig haft problem med dem i någon 220.

Då borde dom funka i 320, blir det något felmedelande? Är kartan aktiverad i menyn?

Publicerat
  • Författare

Då borde dom funka i 320, blir det något felmedelande? Är kartan aktiverad i menyn?

Är nog där felet är att man måste in i menyn och aktivera dem, har jag aldrig behövt på 220.

Har ju knappt hållit i en 320 tidigare, men alla tror ju att jag kan allt bara för jag har lite koll på 220.

Publicerat

Hur gick det, fick ni det och funka?

Publicerat
  • Författare

Hur gick det, fick ni det och funka?Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk 2

Vet inte. Den ena killen skulle försöka själv och sen höra av sig, men jag har inte hört något. Den andra ska jag titta på näst jag träffar honom.
Publicerat
  • Författare

När jag till sist fick 320 i handen så var det löst på 5 min. Funkade bra med min karta.

Publicerat

Tips att du plockar bort det sista inlägget.....

iPad Tapatalk HD

Publicerat

Skriver man ut tips om piratprylar så blir de plockade, det är inget som är okej här nämligen!

Jämt- Moderator