Publicerat Augusti 14, 200619 yr STOPP STOPP STOPP STOPP!!!!!!!! Vänligen hämta en Fiberclass, sätt sig nu ner och andas lugnt, slut ögonen och känn på bössan. Njut av varje linje och form. Öppna sedan ögonen och fylls av glädje, lycka och en känsla av fullkomlighet åt att du har FYRA (vierling, bah...) likadana skjutmaskiner! Lova sedan att aldrig mer se åt dylika vämjelser...
Publicerat Augusti 14, 200619 yr STOPP STOPP STOPP STOPP!!!!!!!!Vänligen hämta en Fiberclass, sätt sig nu ner och andas lugnt, slut ögonen och känn på bössan. Njut av varje linje och form. Öppna sedan ögonen och fylls av glädje, lycka och en känsla av fullkomlighet åt att du har FYRA (vierling, bah...) likadana skjutmaskiner! Lova sedan att aldrig mer se åt dylika vämjelser... Lugn lugn ingen fara 8) , det finns väl ingen som skulle köpa en fiberclass . så han blir nog inte av med dom ;D ;D ;D
Publicerat Augusti 14, 200619 yr Njut av varje linje och form Hur kunna njuta av något som är heldött? ;D
Publicerat Augusti 14, 200619 yr Schysst bössa men 175 K är den inte värd, vad väger den? men jag förstår att du blev kär i en bössa i trä ;D
Publicerat Augusti 14, 200619 yr Har du sett Krieghoffs dubbelstudsardrilling Optima i Big Five-version? Akta dig för det kan bli dyrt det med, men kanske inte lika dyrt som en Ferlach-vierling, men bättre...
Publicerat Augusti 14, 200619 yr Hur kunna njuta av något som är heldött? ;D Om man släpper taget om grottmänniskan i sig, så upptäcker man att njutning finns på flera plan och i olika former!!! Kräver dock ett visst mått av intellekt och inte bara förmågan att reagera på instinkt! ;D
Publicerat Augusti 15, 200619 yr Om man släpper taget om grottmänniskan i sig, så upptäcker man att njutning finns på flera plan och i olika former!!! Kräver dock ett visst mått av intellekt och inte bara förmågan att reagera på instinkt! Bla bla bla... ;D Vad går upp mot att få ta lite stockolja på fingrarna och stryka på sin bäste vän, känna den ljuvliga doften och den glatta ytan 8) Plastbössor lekte jag tillräckligt med som liten. ;D
Publicerat Augusti 15, 200619 yr Vad går upp mot att få ta lite stockolja på fingrarna och stryka på sin bäste vän, känna den ljuvliga doften och den glatta ytan 8) ??? ??? ;D ;D ;D
Publicerat Augusti 16, 200619 yr Vad går upp mot att få ta lite stockolja på fingrarna och stryka på sin bäste vän, känna den ljuvliga doften och den glatta ytan 8) ??? ??? ;D ;D ;D :o Jag hoppas att det är bössan du tänker på ??? ;D ;D
Publicerat Augusti 18, 200619 yr :o Jag hoppas att det är bössan du tänker på ??? ;D ;D *ASG* ;D ;D ;D Eller gör som jag. köp en med laminat för att få ha kvar lite trä känsla och sedan har du en till bössa med riktigt fin stock som du kan smörja på och känna gladd yta på Dock är jag orolig att den med trästock inte kommer att få komma ur skåpet :- MVH/Jocke