Publicerat Augusti 14, 200620 yr Snart nybakad 37 årig jägarinna som har funderingar om mycket som jag förmodligen kommer att fråga Er alla om Gift, en son på 14 år och fyra härliga taxar som mest används till eftersök och kel. ( i den mån det nu behövs eftersök) Har en make som jagar, och jag tycker att jakten och tillredningen av det fällda viltet är något för mig helt naturligt MEN jag har en del jaktetiska och moraliska funderingar som kräver sina svar innan jag själv går ut på Dianas stigar. På återhörande! Cecilia
Publicerat Augusti 15, 200620 yr Nej inte din fru nej ;D Eller vilken Wifie tänkte du på? :...inte "den" Wifie va : ;D ;D ;D
Publicerat Augusti 15, 200620 yr >Wifie ;D, inte? "den" Wifie finns om man söker på hennes värld :.. (men helst inte från jobbdatorn ) Välkommen förresten!
Publicerat Augusti 15, 200620 yr Nej inte DEN frun heller *skrattar* Tack för välkomnande! >Wifie ;D, inte? "den" Wifie finns om man söker på hennes värld :.. (men helst inte från jobbdatorn ) Välkommen förresten!
Publicerat Augusti 16, 200620 yr Skickade en snabbhälsning i en annan tråd men hej och välkommen hit.