Publicerat Augusti 15, 200619 yr Är det någon som provat dessa hörselskydd ? Kan det vara nåt för fågeljakten ? ???
Publicerat Augusti 17, 200619 yr Författare Är det inte någon som sett,hört talas om,läst eller på annat sätt fått information om dessa hörselskydd ??? ??? ???
Publicerat Augusti 17, 200619 yr Kompisen har dem och han är nöjd. Lite pilligt att få i dem men när de väl sitter så fungerar de utmärkt. Tror, men vet inte, att han har den här trådlösa anslutningen till jaktradion med. Jag har Starkeys hörselskydd som sitter ingjutna i örat och de är helt ok! Lite knepiga, har du lite öronvax så uppstår det tidvis lite märkliga ljud, låter som du får vatten i öronen eller nåt. Sen är de tidvis lite knepiga att ställa in så man får rätt volym i båda öronen. Kör du bil med dem så stör bilen på något sätt och det låter helskumt, ljudet kommer och går på något sätt. Trådlös anslutning till radion är skitbra, du slipper sprak som man kan få i öronmusslorna. Jag är nöjd med mina pluggar men jag skulle nog inte betala fullpris för dem.. Mvh!
Publicerat Augusti 17, 200619 yr Har hört att dom ska vara väldigt bra. Försöker få tag på själv proppen som man stoppar i öronen, enligt Sako bör det fungera då det i bygger på samma teknik som hörapparaterna jag använder, om så är fallet är jag en lycklig själ som sparat 5000kr (förvisso kostar hörapparaterna nästan de dubbla ) Någon som vet vart man kan beställa proppar direkt? Tycks ju vara förbrukningsvara då 10st följer med vid köp.. Lokala handlaren hade inga inne och lite tveksam om dom verkligen beställer in åt mig som ja bad dom.