Publicerat Juni 30, 201312 yr denna texten får jag upp när jag klickar på knappen visa nytt innehåll? Har jag gjort nån felaktig inställning?
Publicerat Juni 30, 201312 yr Klicka på knappen igen, kolla sen till vänster i spalten där väljer du hur och du har nog den översta vald, välj det som passar och prova igen!
Publicerat Juni 30, 201312 yr Jag har 3 sidor nytt innehåll. Du kan få någon sida av mig om du vill ozzian och det har jag haft ett bra tag nu och det blir bara fler o fler trådar på dessa tre sidor.
Publicerat Juni 30, 201312 yr Författare Detta är en populär post. TACK, jag hade klickat i endast saker jag följer.... jag följer ingen, jag leder allt!
Publicerat Juni 30, 201312 yr TACK, jag hade klickat i endast saker jag följer.... jag följer ingen, jag leder allt! Jag klickar på "Visa nytt innehåll". Längst till höger i menyraden och det kommer med trådar som jag nyss har skrivit i även om jag har varit utloggad ifrån.
Publicerat Juni 30, 201312 yr TACK, jag hade klickat i endast saker jag följer.... jag följer ingen, jag leder allt!...leder all till fördärv...
Publicerat Juni 30, 201312 yr Författare Jag klickar på "Visa nytt innehåll". Längst till höger i menyraden och det kommer med trådar som jag nyss har skrivit i även om jag har varit utloggad ifrån. jo men då är dom ju olästa för dig
Publicerat Juni 30, 201312 yr jo men då är dom ju olästa för dig En del men inte alla, för så här har sidan aldrig uppfört sig tidigare. Jag har lästa trådar som ligger långt ner men där ingen annan har skrivit något nytt.
Publicerat December 3, 201312 yr lånar tråden. Inget nytt innehåll för mig oavsett vad jag än väljer.. kan inte ens se om någon tråd med samma problem för någon annan är populär!!!
Publicerat December 3, 201312 yr Prova och rensa cachen i era webbläsare... Hjälper inte... sitter på en live usb sticka som inte spar något emellan sessionerna..
Publicerat December 4, 201312 yr lånar tråden. Inget nytt innehåll för mig oavsett vad jag än väljer.. kan inte ens se om någon tråd med samma problem för någon annan är populär!!! Vad väljer du då? ställ den på ett år som ex, uppdatera webläsare, det är skitsvårt när man inte ser problemet men står den kvar på det när du uppdaterar?
Publicerat December 4, 201312 yr Vad väljer du då? ställ den på ett år som ex, uppdatera webläsare, det är skitsvårt när man inte ser problemet men står den kvar på det när du uppdaterar? Om jag i datorernas underbara värld alltid , loggar in från en ny dator, som inte har några kakor, eller historia, borde jag teroretiskt sett, få nya kakor. Problemet är att jag inte får se något nytt någon gång. Inte ens om jag loggar in 10ggr under en 10 timmars period utan att starta om, borde göra att jag kan välja alla nya sen senaste inloggning.Funkar inte iaf. Jag kan väja ett år bakåt utan att se ett enda nytt inlägg. Wäwbrusaren är crome från idag, dvs alltid den senaste,senaste.. Funkar inte heller med friefox.. Eller när jag loggar inte från IE, eller windows. Är jag verkligen HELT ensam om problemet? Vilket borde göra att jag se
Publicerat December 5, 201312 yr Och idag, utan ändring funkar allt som det ska..... då slutar jag gnälla, men undrar förstås varför..