Publicerat Juli 2, 201312 yr Detta är en populär post. Ännu ett jaktår är till ända och ett nytt har precis börjat. Jag hoppas att alla här på forumet har haft ett givande jaktår med många fina minnen på näthinnan. För min del har senaste jaktåret varit underbart o jag hoppas att även det nya blir lika eller iaf nästan lika givande! Jag vill härmed önska er alla ett riktigt "skit" jaktår med många trevliga dagar på kända o okända marker med gamla o nya jaktkompisar! //Per
Publicerat Juli 2, 201312 yr Kör igång med skräpfågelsjakten nu till helgen, längtar som fan till 21 augusti
Publicerat Juli 2, 201312 yr Ja nu längtar man till hösten har sparat all semester så det blir mycket jakt denna säsongen
Publicerat Juli 2, 201312 yr Har också haft ett kanonår men se självfallet fram emot det nya. Har tämligen litet intresse för fågeljakt så för mig gäller vildsvin nu och så bocken den 16/8 förstås. Är med i två Jaktlag, Sörmland och Östergötland men har en riktigt fin mark på gång som är ett litet drömprojekt som jag hoppas går i lås snart. Vore kul att byta jakt med några forumister i närheten under året också. iPad Tapatalk HD