Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

scoutguard sg550m-8m-gprs

Featured Replies

Publicerat

Bra pris, bra kamera.

Publicerat

Köpte en sån för några veckor sen. Har inte så mycket att tillägga men den tar bra bilder iaf. Har ej testat mms funktionen,verkar lite krångligt vid första anblick.

/Lars

Publicerat

Jag har haft min knappt nån månad. Bilder tar den iaf. MMS funktionen har jag inte testat ännu, jag kanske gör det framöver. Primärt köpte jag just denna kameran för att ta bilder till minneskort; priset gjorde att jag valde denna istället för en kamera utan MMS-funktion.

Publicerat

Mms vill jag inte ha, då plingar det i telefonen i tid och otid. Använder gprs funktionen till mailen och det funkar fint

Publicerat

Skulle gärna vilja höra någon som testat mms funktionen på denna =) är väldigt sugen på den!

Publicerat

Mms vill jag inte ha, då plingar det i telefonen i tid och otid. Använder gprs funktionen till mailen och det funkar fint

Hur funkar det är det är dålig täckning där du har den? Vi har täckning på våra marker men väldigt dålig. Vet du hur länge den försöker sända innan den klipper?

Publicerat

Jag har två kameror av samma typ ute på olika åtlar och kör mms på bägge. Funkar kanon.

iPad Tapatalk HD

Publicerat

Har 2 stycken , Bilderna tar bra kort , Filmerna blir sådär. 

Kör med MMS funktion och det har funkat bra tycker jag.

:thumbsup:

Publicerat

Hur funkar det är det är dålig täckning där du har den? Vi har täckning på våra marker men väldigt dålig. Vet du hur länge den försöker sända innan den klipper?

Har rätt bra täckning och mailet kommer fram till mig ca 2 min efter kortet är taget.

Mms fattar jag egentligen inte vitsen med. Tänk dig kameran på åteln med 2 min intervall. Inte vill jag att telefonen ska leva rövare 30 gr i timmen. Mail är mer diskret

Publicerat

Har rätt bra täckning och mailet kommer fram till mig ca 2 min efter kortet är taget.

Mms fattar jag egentligen inte vitsen med. Tänk dig kameran på åteln med 2 min intervall. Inte vill jag att telefonen ska leva rövare 30 gr i timmen. Mail är mer diskret

Okey, nej det är sant. Mail är nog bättre

Publicerat

Okey, nej det är sant. Mail är nog bättre

Och billigare? Sim kort från Telia med fri datatrafik för (400kr) om året.

Publicerat

Fördelen med MMS är ju att man enkelt bläddrar bland bilderna. Mail måste jag ju klicka på varje. Får bara mms mellan 18-06 och Max 60 per dag. Under den tiden är telefon i stör ej läge dvs låter inget ;-)